Görücü çıktı bana ama ben lisedeyken bir hata yaptım (anladınız) ama istemeden oldu b.. re olmadığımı soylesem nolur?

Diktirme imkanım var ama ben dürüst olmayı tercih ediyorum tek korkum aileme söylemesi başka korkum yok.

Görücü çıktı bana ama ben lisedeyken bir hata yaptım (anladınız) ama istemeden oldu b.. re olmadığımı soylesem nolur?
Cevapla