Neden kıskansınlar ki? Bu dünyada sarı saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli kızların çok olduğu gibi senden de çok var.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Endenozya hakkında hiç bilgi sahibi olmadığın belli. Halkın %92 lik kesimi fakir ve arada aşırı kültür farkı var ve tek eşliden yana değiller çoklu eşlilik tercih ediyorlar bence hata yaparsın
@piceofcake Benim eski kız arkadaşım o hatayı yapıp oradan biriyle evlendi 1 yıl evli kalmış sonra boşanmışlar duyduğuma göre halkın %92 si fakir ve aşırı dindarlar sözde tabi sapıklıkları hariç tamamen ülkeyi bilen birisiyim zaten bence bir ülkeden biriyle evlenmek için önce o ülkede neler olup bittiğini öğrenin derim.
Yok ben evlenmem zaten tipleri hoşuma gitmiyo ama mekkedeyken çok fazla endonezyalıyla tanıştım hepsi aşırı temiz bembeyazlardı sürekli gülüyorlardı bi de internet arkadaşlarım var onlar da fakir, dediğin gibi ama çok eşliliğin yaygın olduğunu bilmiyordum
@piceofcake al işte benim eski kız arkadaşımda orada tanıştı kızlarla sonra bu kızlar yok biz osmanlı erkeğinden çocuk istiyoruz demişler bu da bu merakı yüzünden benden ayrıldı onlar osmanlı erkeğinden çocuk istiyorsa bende endenozyalıdan istiyorum diyip gidip evlenmiş biriyle saçma sapan çocuk aşırı tipsiz cıvız 165 boy ip incecik bişeydi bi de sonra 1 sene sürmüş ortalama ayrılmışlar şiddetli geçimsizlikmiş oh iyi olmuş umarım çok dövmüştür her yedi yumrukta ben aklına gelmişimdir umarım
@piceofcake Hem tipsiz hem cılız bir şeye benzese gidin evlenin diyeceğim dilleri de aşırı kötü ya bir konuşmaları var nefret edersin koreli falan olsa diyeceğim ki abi eyvallah çocuklar iyi endenozya nedir ya
@piceofcake Evet ben bursa da çok gördüm kızları ama güzelleri denk gelmedi nedense bıyıklı bir de kızları bunların :d güzelleri vardır ama bıyıklı yani çok gördüm yaa şaka gibi
Keöxisöxjzşxönxşx bıyıklı görmedim de erkekleri bıyıklı olup çok kötü, Endonezyalılar hiç bu kadar aşağılanmamıştı sanırım kemdpsmxbdld insanlarını seviyorum aslında ben
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Neden kıskansınlar ki? Bu dünyada sarı saçlı, mavi gözlü, beyaz tenli kızların çok olduğu gibi senden de çok var.
Endenozya hakkında hiç bilgi sahibi olmadığın belli. Halkın %92 lik kesimi fakir ve arada aşırı kültür farkı var ve tek eşliden yana değiller çoklu eşlilik tercih ediyorlar bence hata yaparsın
Nasıl çok eşliler😳😳
dine göre işte
Bilmiyorum ya hiç rastlamadım çok tanıdığım var ama
@piceofcake Benim eski kız arkadaşım o hatayı yapıp oradan biriyle evlendi 1 yıl evli kalmış sonra boşanmışlar duyduğuma göre halkın %92 si fakir ve aşırı dindarlar sözde tabi sapıklıkları hariç tamamen ülkeyi bilen birisiyim zaten bence bir ülkeden biriyle evlenmek için önce o ülkede neler olup bittiğini öğrenin derim.
Yok ben evlenmem zaten tipleri hoşuma gitmiyo ama mekkedeyken çok fazla endonezyalıyla tanıştım hepsi aşırı temiz bembeyazlardı sürekli gülüyorlardı bi de internet arkadaşlarım var onlar da fakir, dediğin gibi ama çok eşliliğin yaygın olduğunu bilmiyordum
@piceofcake al işte benim eski kız arkadaşımda orada tanıştı kızlarla sonra bu kızlar yok biz osmanlı erkeğinden çocuk istiyoruz demişler bu da bu merakı yüzünden benden ayrıldı onlar osmanlı erkeğinden çocuk istiyorsa bende endenozyalıdan istiyorum diyip gidip evlenmiş biriyle saçma sapan çocuk aşırı tipsiz cıvız 165 boy ip incecik bişeydi bi de sonra 1 sene sürmüş ortalama ayrılmışlar şiddetli geçimsizlikmiş oh iyi olmuş umarım çok dövmüştür her yedi yumrukta ben aklına gelmişimdir umarım
Kötü olmuş ama erkekleri cidden tipsiz
@piceofcake Hem tipsiz hem cılız bir şeye benzese gidin evlenin diyeceğim dilleri de aşırı kötü ya bir konuşmaları var nefret edersin koreli falan olsa diyeceğim ki abi eyvallah çocuklar iyi endenozya nedir ya
Dilleri cidden çok itici ama bazı kızlar güzel, bi Koreli değil ama tatlış olan kızlar var
@piceofcake Evet ben bursa da çok gördüm kızları ama güzelleri denk gelmedi nedense bıyıklı bir de kızları bunların :d güzelleri vardır ama bıyıklı yani çok gördüm yaa şaka gibi
Keöxisöxjzşxönxşx bıyıklı görmedim de erkekleri bıyıklı olup çok kötü, Endonezyalılar hiç bu kadar aşağılanmamıştı sanırım kemdpsmxbdld insanlarını seviyorum aslında ben
Neyse diyelim:d
Yanlış anlaşılacak bişey yok tasalanma. Sen neyine ne yapılmasını istediğini zaten beyan ediyosun?
beyaz tenin bakımı çok zor ondan her sene bronzlaşırım. O ne öyle en ufak bir iz çıksın hemen belli oluyor. Canım ben 1.78
İyhhh aşırı çirkin erkekleri hepsi 160 esmer tüy tüy bıyıkları var, asıl kızlar güzel
her kuşu miktin bi kaldı leylek
ay çok çirkinler
Neden endonezya
Erkekleri hoş
İlginç
Seni öldururler 😂😂
Niye
Kıskanırlar belki tabi soyledigin ozelliklere sahipisen
Neden kıskansın?
Önce başka şehire git 😂
Bayıkırlar