Sevgilimle aramız iyi ama uzak mesafe ilişkisi var. Uzun bir yolculuğa çıkacaktım. Oyun oynadı hatta ben aradım onu bugün mesajlarıma geç cevaplar vermeye başladı. Ben akşam yola çıkıcam biliyor ve Sormuyor. İlgilenmiyor. Yoldayken bile ben aradım oyun oynuyoe mu diye oyun oynuyorum dedi. Ben de tamam seni sonra ararım diyip kapattım. 3 saat oldu cevaplamadım. Merak etmiş yazmış noldu diye. Yazmıyorum benim hasta olduğumu da biliyor bunu bile sormadı ilgilenmedi resmen tüm gün oyun oynadı. Oyun bağımlısı biri değildir ama böyle yapması bana değersiz hissettirdi üzüldüm. Sizce ne yapmalıyım konuşmamaya devam etmeli miyim? 4 saattir konuşmuyorum hiçbir şey yazmadım görüldü attım
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen gerçekçi cevaplar verin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer