Sevgilim "Benim için alışkanlıksın, bu yüzden ayrılamıyorum" dedi bu sevmediğini mi gösterir?

Açıklama yok arkadaşlar , lütfen kırıcı yorumlar yapmayın yeterince bıçaklandım az önce
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün anlattığım olayı anlamamış, ne anlattım dediğimde boş boş konuştun işte dedi. Az önce telefonda da vizyonsuz olduğumu söylüyor. Bunları diyen kişi aynı zamanda da saygı yoksa sevgi de yoktur diyen kişi. Ayrılmam en doğrusu , ağladığım için bile ağlaman bitsin öyle ara diyen biri.
Sevgilim "Benim için alışkanlıksın, bu yüzden ayrılamıyorum" dedi bu sevmediğini mi gösterir?
Cevapla