Bana istek atan fake hesabı yanlışlıkla takibe almışım. Bu mesajlardan sonra ne şerefim ne namusum kaldı nede sevdiğim insana sadık olamayışım. Yanına yakıştirmadigini söyledi. Bende gelicem oraya iş yerine seni rezil edicem falan dedim. Sen kimsin yer cücesi falan dedi. Sabahtan beri sadece ağladım stresten her yerim ağırıyor. Annesinden engelimi aç yazmıştı bende 1 saat sonra falan açtım engeli. Hiç bişey yazmadı. Bu durumda ne yapmam gerekiyor öyle bir şey yapayım ki pişman olsun
Erkek arkadaşım haksız yere bana iftira attı affetmeli miyim sizce?
1. Aranızda sanırım çok fazla sorun olmuş artık saygı ve anlayış yok ve güven problemi oluşmuş sevgilin aşırı paranoyak davranmış
2. Olarak senin cevabın da saçma olmuş hani olabilir ama yanlışlıkla ettim falan diyince samimi gelmemiş
3. Aklın varsa böyle sevgi bitmiş paranoyak olmaya başlayan ilişkilerden uzak durursunuz kız veya erkek kim olursa olsun bu tarz olaylar baya yorucu hayatınıza yazık