Elinden geldiği kadar bir gönlü perişân etmemeye çalış.
Çünkü bir âh cihânı altüst eder.
Şeyh Sâdi Şirazî

Elinden geldiği kadar bir gönlü perişân etmemeye çalış.
Çünkü bir âh cihânı altüst eder.
Şeyh Sâdi Şirazî

Evet gönlüm kalbim çok kırıldı. Nasıl düzelir bilmiyorum. Ah ediyorum, Allah’a havale ediyorum. Zaman her şeyin ilacıdır derler , acılar ancak zamanla etkisini yitirmeye başlar. Hiç bitmeyecek ve hiç geçmeyecekmiş gibi gelir. bir bakarsınız her şey normale dönmüştür. umarım bu dediklerimde bende etki eder , sağlığım bozulmadan önce.
🤲🤲🤲
Cevap
1Cevap
Evet çok oldu
Oldu. Biz kimseyi üzüp kırmadıkça herkes tepemize çıktı. En ağırı da beklemediğin yerden gelmesi...
Perişan kan revan oldu ama geçti. Önemsiz artık, takılmamak gerek :)
Ahım eşimi de ailesini de sarsın. Beddua etmiyorum. Sadece şunu istiyorum; bana yaptıklarını tek tek istisnasız yaşasınlar cümleten
Çok oldu, ama kendi kendime ettim hep..
Oldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?