Yeni tanıştığın kişiyle birşeyleri zaman bırakmak ne demek?

Merhaba birbirimizi uzun zamandır takip ediyorduk sosyal medya üzerinden belli bir iş dolasıyla konuşmaya başladık bir kere görüştük 1 haftadır tanıyoruz birbirimizi ama kişilik olarak tanımıyoruz ikimizde birbirimizi sohbetimiz hoş güzel fakat hatta beni beğendiğini ve ilgisini çektiğimi söyledi bende aynı şekilde aynı düşünce de olduğumu söyledim telefon görüşmelerimizde çok güzel sohbetlerimiz oluyor sesimin ona huzur verdiğini onunla konuştuğum da onu etkilediğimi söylemişti fakat kendisi bir konuşmamız da Bir şeyler zamanla olacaksa olur ya da olmaz. Zamana bırakmak en güzeli en hayırlısı diye düşünüyorum. Bu arada bu zamanlar benim hayatımda bir şeyler çok yoğun ve karmaşalı sanırım zamana bırakmak en doğrusu diye düşünüyorum gibi bir cümle kullanarak bir mesaj attı bu durumda ne yapmam gerekli açıkçası onu beğeniyorum ve başlamadan bitti gibi bir cümle mi oluyor bu konuda ciddi anlamda yardıma ihtiyacım var.

Yeni tanıştığın kişiyle birşeyleri zaman bırakmak ne demek?
Cevapla