#selamgençlik 🍀🍀
🍎 İşte bi milyarder nasıl doğdu: Aşk acısını doğru yönlendirerek🍎😄
#tubasueda 🍀🍀
🍎 İşte bi milyarder nasıl doğdu: Aşk acısını doğru yönlendirerek🍎😄
#tubasueda 🍀🍀


Depresyona sokmuyor. Açıkçası birkaç gün üzüntü içinde olabilirim ama, sonrasında nedense daha da güçlü oluyorum ve kendimle ilgili işler üzerinde ilerliyorum. Belkide bir çeşit depresyon şekli bile olabilir bu. Ama mantıksız bir insan değilimdir. Aile bulunamaz, sağlık gittiği an yerine gelemez ama aşk bir gün hayırlısı ile yine bulunur, kısmet işidir...
Depresyona sokmak kötü bi seçim olur.
Teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🙏
Cevap
6Cevap
Kendimi başka şeylere veriyorum, iş, eğlence, alışveriş gibi
aşkıda açısında uzak kalsın ben tek başıma girerim depresyona 😂 @Sosyetic_SheqiiL hatta birlikte girelim 😂
Hiç depresyona girmeye niyetim yok tatlım, sana da müsaade etmem 😒
@Sosyetic_SheqiiL Niye ya 2 kaşık 2 nutella bir battaniye yeter 😂
Şekerim çok istiyorsan koli koli Nutella al ye, battaniye de alalım :D depresyona gerek yok, keyiftende yapılır o
@Sosyetic_SheqiiL bak guzel fikir yakin zamanda pijamaları giyip yapalim 😂
Ay Nutella yerine meyve salatası olsa? 🙄 sevmiyorum ben tatlı 😬
@Sosyetic_SheqiiL oda olur ama daha sağlıksız olması gerek cips filan 🙄
Niye sağlıksız oluyor 🥹 biz neden harap ediyoruz şimdi kendimizi
@Sosyetic_SheqiiL pijama partisi öyle olmaz mi 🤦🏻♀️😂
Bak şimdi pijamaları giyeriz, açarız şarabımızı, film izleriz komedi olsun, meyve salatamız olsun sonra şey olsun bir de müzik yatağın üstüne çıkıp dans etmece (sonrasında toplarken etrafı sövmece) djdjsk
@Sosyetic_SheqiiL sonuna bayıldım 😂😂 hatta bunu balkonda yapabiliriz 🤔
Neden biz sürekli millete karşı tövbe est :D bi damda bi balkonda djsjs
@Sosyetic_SheqiiL 😂😂 en son nude atacaktin 🤔 ahahahha yeminle okuyan bizi sapık sanacak 😂😂
Onlar okumadan da not veriyor :D herkesi kendileri gibi sandıkları için no problema
@Sosyetic_SheqiiL he gerci oda doğru 😂😂
Kendimi işime veriyorum. Tabii bir hafta boyunca ruhsuz ruhsuz gezdiğim oluyor. Daha sonra kendime geliyorum.
İşe hayata veriyorum aşk acısı çekmeyi ayak bağı olarak görüyorum.
Açıkçası uzun bir zaman aşk benden Uzak dursun istiyorum
Acı beni güçlendirir genelde.
Depresyona sokuyor
yaşamadım daha önce
9 yaşında aşk acısı yaşanmaz zaten 😄
Gül 🌹
Depresyona
Hiç aşık olmadım 🐶
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?