Arkadaşlar ben abartıyor muyum lütfen cevap verin (karı-koca meselesi)?

Dün akşam tatlı siparişi verecektim telefonla görüşüyordu, şundan ister misin diye sordum telefonla konuşuyor diye cevap vermedi sus dedi. Ben de bozuk attım altı üstü soru sordum diye. Telefonu kapatınca adamın da canı çeker belki falan diye bana açıklama yaptı ben de biraz sinirliydim cevap vermedim öyle yapınca kalktı gitti içeri yattı öyle konuşmadan uyuduk. Sabah işe beni öpmeden gitti. Sonra akşam işten geldi ben konuştum ettim ama bir türlü kinciligi bırakıp bana sıcak davranmıyor. Bu aşamada benim zoruma gidecek hareketler bile yaptı. Hiçbir şekilde karşılık yok. Üstüne düşüyorum ama yok. Bu saat oldu hala aynı durumdayız. Basit bir sebep sabaha kalmayacak birşeyi bu kadar uzatıyor kalbim kırılıyor ben de üzülüyorum. Az önce tartıştık konuşmuyor bile adam akıllı. Diyorum ki ben seni sevdiğim için geliyorum bu kadar uzatılır mi bu kadar kin gudulecek biri miyim diye gelmeseydin diyor. Seviyorum geliyorum sen gelmesen ben gelmesen ortada evlilik mi kalır dedim ağlayarak başka odaya geçtim o ise yattı. Ne yapmam gerek bilmiyorum elimden geleni yaptım hatalı da olsam yapmam gerekeni yaptım ama bu kadarı da fazla ben karısıyim onun ve benim de canım yanmaya kırılmaya başladı. Ben gönül koydum bu sefer. Böyle nereye kadar bilmiyorum. Lütfen saçma şeyler söylemeyin. Basit bir sebebin böyle büyümesi canımı çok sıktı ve o da yanlış yaptığını fark etsin istiyorum. Ben adımımı atmisken sabahtan beri itiyor beni gururum kırıldı artık.

Güncellemeler
+1 yıl
Konuşacak anlatacak kimsem de yoktu içimi döktüm öyle ayrıca.
Arkadaşlar ben abartıyor muyum lütfen cevap verin (karı-koca meselesi)?
Cevapla