20 yaşındayim 25-30 yaş aralığındaki erkeklerden hoşlanıyorum çünkü olgun akıllı olup işleri güçleri oturmuş oluyo ev araba oluyor rahatlık yani biraz
Hemde daha genç olmanın verdiği bir güzellikte olur
20 yaşındayim 25-30 yaş aralığındaki erkeklerden hoşlanıyorum çünkü olgun akıllı olup işleri güçleri oturmuş oluyo ev araba oluyor rahatlık yani biraz
Hemde daha genç olmanın verdiği bir güzellikte olur
Olgunluktan anladığı yaş ve yaşının büyük olması sebebi ile akıllı sanması, ev, araba, iş güç. Bunların arasında karakter yok. Hoşlanma sebebi yüksek statü, gerisi hikaye. Daha genç, daha güzelim ve kendimi geliştirmeye açığım diyerek piyasa daki tek genç, güzel olan sen olmadığının farkına varırsın umarım. Yaşça büyük erkeklerin tek kriteri bu değil
Siz neden böylesiniz ya gerçekten kadın kadının düşmanı
Ona bakarsan piyasada tek bu kritere sahip erkek yok bir sürü var onlarda bizim gibiler için yarışıyor
Herhalde tek kriterin bu olmadığını biliyorum ne yapayım burada kriter mi sayayım
Gerçekçi bakmak ne zamandan beri kadın kadına düşman olarak sayılıyor? Kendini yarışılması gereken birisi olarak görüyorsun, çok üzücü.
He he
Cevap
11Cevap
Yani olgun akıllı olması araba ve eve mi bağlıyorsun. Yani evi ve arabası olmayan o yaş grubu işine yaramaz gibi yazmışsın.
O yaşına gelip bir şeyleri yoksa evet öyledir
Neyse knk sana laf anlatamicam
27 yasındayım 30 yasındakı adamın cocuk cocuk hareketlerine maruz kalıyorum. Yanı anlıcagın olay yasta degıl kafada
Desene insanları sömürmeyi seviyorum diye. Araba oluyor ne ya?
O da beni yatakta somurecek
Vereceksin yani :)
Kocamada vermim mi
Evleneceğin kesin mi
Kocam olmuşsa evlenmisimdir di mi
Anlaşabilmek önemli. Yanında kaçın kurrası gibi bi adam olucak. Bahsettiğin kasa bu. Ayrıca seni toy bulabilir. Ev kızıysan direkt istemeye gelebilir. Bilemiyorum altan
Knk kaçın kurası ne demek
Görmüş geçirmiş anlamında. Bir de kurnaz oluyorlar. Üstten de konuşabilir
Öyle ezmeye kalkarsa ezerim bende 20 yaşındayim ama gayette kendimi geliştirmeye açık bir kızım
Böyle diyince çok tatlı olursun bence. d tabi ki öyle olmalı zaten, yaş fark etmez bu konuda. Umarım karşına iyi biri çıkar
Sen ksde bulunmaz bir nimetsin ilk defa hemcinsim beni eziklemedi jdjdjd yoksa erkek misin
Yo değilim kadın arkadaşlarımı desteklerim genelde :) 🙏🏻😇
10 yas fazlada 26,27 bence normal düşüncedesin
Akıllı olgun olmanın arabayla evle olduğunu da öğrendik çok şükür
Bende böyle birisini arıyorum bana arkadaşlık yapacak bende her türlü ihtiyacında yardımcı olacağım.
Onların gözü de sizde zaten 😂
Hani nerde yoklar kdkdkd
Nsjsjsj size bakmazlar efendim
Taaaabiiii effeendim
Evi arabası olmayan 25-30 lar için ne düşünüyorsun
Okuyorsa iyi ama şu yaşına kadar calisipta hiçbir şey yoksa kimle yediyse o paralari ona gitsin
Peki senin evin araban var mı
Hayır yok okuyorum
Babanın evi arabası var mı?
Var
Dişiliğin kişiliğinden önemli sanırım? Kaç para seni yatağa atmak?
Üç bin
Yazık kafana
Daha iyi gibi ama bazen değil
10 yaş farkı fazla sanki
Yani evet
Ben tarif edilmişim :D
Mesleğin ne
Bunı burada açık edemem, meslek sırrı ;)
He he
İnanmamakta serbestsin ama doğru yaptığını söyleyemem
Aman devlet sırrı
Yorumlardan konuşmak yerine özelden konuşabiliriz, eğer istersen mesaj atabilirsin
Hayır senin gibi pimpirikli biriyle olmaz
Saygı duyarım ama yine yanlış
Sende kendine bak ne bu haller
Bakıyorum ve bir problem görmüyorum
İşte ben 😅
Tanışmak ister misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?