Çok çiş gelince anahtarınızla açmayı mı yoksa zil çalmayı mı tercih edersiniz hangisi daha mantıklı?

Sevgilim zili çalıyor üst üste Ben de bazen hemen açamıyorum işim oluyor ya da kalkmak zor geliyor ya anahtarını açsana beni bekleyene kadar diyorum of uğraşamam diyor anahtarla açmak daha basit değil mi yani

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel 🤣
Çok çiş gelince anahtarınızla açmayı mı yoksa zil çalmayı mı tercih edersiniz hangisi daha mantıklı?
Cevapla