Aşkın gerçekten var olmadığı kanaatindeyim. Beyinde gerçekleşen çeşitli hormon salgıları sebebiyle etkilenen prefrontal korteks mantıklı düşünemez ve aşk dediğimiz sarhoşluk hali ortaya çıkar. Bu sebeple gerçek olmayan bir şeyin de iyi bir hediye olamayacağı düşüncesindeyim.