Kızlar, erkek arkadaşım kiloma vurgu yapıyor. Sizce beni kilolu mu buluyor?

Erkek arkadaşım sürekli tatlısın diyordu asla güzel demedi. Ama şunu fark ettim, kiloma çok vurgu yapıyor. Yemek yedik doydum dedim şakasına sözde, sen doyar mıydın dedi. Aslında ağrima gitti alıngan olma dedi. Senin göbegin var sadecr cok kilolu degilsin dedigi de oldu dogumdan sonra sarkmaların olabilir dediği de. Biz ayrıyken bi kıza güzel demişler. Kız bana benziyor hatta benim yüzüm daha göze batıyor göz yapım ama kizin fizigi gercekten de guzeldi. Ekmeği kes falan diyordu bana.
( şimdi ayriyirz inadına ve kendim icin zayiflıycam♡)
Kızlar, erkek arkadaşım kiloma vurgu yapıyor. Sizce beni kilolu mu buluyor?
Cevapla