Bana göre aşk saçma evlilikte saçma şöyle açıklayayım düşünce mi;
Birisine aşık olunca ya da Eşin onun sevgisi neden diğerlerine göre farklı onun ayrıcalığı nedir bunu bir türlü anlamıyorum bugüne kadar hiç sevgilim olmadı sevgilim olsunda istemiyorum belkide bu yüzden bunu anlamiyorumdur ve evlilik çok değişik geliyor bana sacmada ve utanıyorum da bu yüzdende olabilir çünkü sevgiliyken hadi neyse ama bı anda o kişiyle aynı ev yalnızsın onunla hiç ozlemezmi insan babasının evini kendini tek hissetmemi o evde çünkü 2 kişi olacak her şeyimiz beraber olacak vede o kişiyle yatağa girmek insan utanmaz mı ya da yataktan sonra nasıl yüz yüze bakarken utanmıyorlar?
Bı açıklayın bunu bana
Birisine aşık olunca ya da Eşin onun sevgisi neden diğerlerine göre farklı onun ayrıcalığı nedir bunu bir türlü anlamıyorum bugüne kadar hiç sevgilim olmadı sevgilim olsunda istemiyorum belkide bu yüzden bunu anlamiyorumdur ve evlilik çok değişik geliyor bana sacmada ve utanıyorum da bu yüzdende olabilir çünkü sevgiliyken hadi neyse ama bı anda o kişiyle aynı ev yalnızsın onunla hiç ozlemezmi insan babasının evini kendini tek hissetmemi o evde çünkü 2 kişi olacak her şeyimiz beraber olacak vede o kişiyle yatağa girmek insan utanmaz mı ya da yataktan sonra nasıl yüz yüze bakarken utanmıyorlar?
Bı açıklayın bunu bana
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Aşk gerekli
Evlenince sen ben diye ayri olmuyor ki bir bütün oluyorlar kari kocalar onlarin evlilik icin motivasyonu bu yönde hayati beraber sirtlamak. Ama birine karşı duydugun sevginin baskalarindan neden ayricalikli olmasi konusunda haklısın, zorunlu bir şey değil
😀😀 çok haklısın hiç aşk, ilişki gibi durumları yaşamamışsın. Kilit sevgi ve aşk. Bu duyguyu hissettiğin anda dünya sana bambaşka görünecek.
Buna alisirsın bu biraz zaman alır sevgilin olunca ama yinede senin kararın
ileride fikrin değişir merak etme. yaşayarak oluyor bazen
insan eşiyle yatağa girmeye neden utansın
her şey yerine göre gerekli tabiki
Gerekli
Tek yaşamak istemiyorsan evet gerekli
Gerekli
İşte neden hani yazdığımı okudun mu ona göre cevapla
Gereksiz.