Aşk, sevgili ya da evlilik gerekli mi?

Bana göre aşk saçma evlilikte saçma şöyle açıklayayım düşünce mi;
Birisine aşık olunca ya da Eşin onun sevgisi neden diğerlerine göre farklı onun ayrıcalığı nedir bunu bir türlü anlamıyorum bugüne kadar hiç sevgilim olmadı sevgilim olsunda istemiyorum belkide bu yüzden bunu anlamiyorumdur ve evlilik çok değişik geliyor bana sacmada ve utanıyorum da bu yüzdende olabilir çünkü sevgiliyken hadi neyse ama bı anda o kişiyle aynı ev yalnızsın onunla hiç ozlemezmi insan babasının evini kendini tek hissetmemi o evde çünkü 2 kişi olacak her şeyimiz beraber olacak vede o kişiyle yatağa girmek insan utanmaz mı ya da yataktan sonra nasıl yüz yüze bakarken utanmıyorlar?
Bı açıklayın bunu bana
Aşk, sevgili ya da evlilik gerekli mi?
Cevapla