Ayrıldık ama aramız sevgiliden bile daha iyi. Sevgili olmak istemiyor, neden böyle?

Neredeyse 9 aylık bi ilişkim vardı ve son zamanlarda çok kavgalarımız oldu en sonda dedi ki bana bu ilişkinin tadı tuzu kalmadı bitsin sonra aşırı kötü davranmaya başladı bana ben artık soğudum her şeyden dedi istemiyorum seni de ilişkiye de dedi bi tür bunalıma girdi son bir aydıe hiç düzgün gitmedi bir şey hep beni engelledi kötü laflar söyledi kırdı ama ben yA evine gittim ya da ailesiyle konuştum o kadar çabaladım kş anlatamam en son artık eşyalarını eve götürürdüm hediyelerini bazı mektuplarımda vardı o günün akşamı eskisinden daha iyi davranmaya başladı

Ayrıldık ama aramız sevgiliden bile daha iyi. Sevgili olmak istemiyor, neden böyle?
Cevapla