Kendimi beğenmediğim için flörtüm bile olmadı. Bu farkındalığım iyi bir şey mi?

Bu sebepten dolayı 25 yaşıma kadar hiç flörtüm bile olmadı onlar istemediğinden değil kendimi beğenmeyip onlardan uzak durduğum için bu farkındalık iyi bir şey mi?

Kendimi beğenmediğim için flörtüm bile olmadı. Bu farkındalığım iyi bir şey mi?
Cevapla