4 yıllık kız arkadaşım beni terk etti ve tekrar barışmak istiyor, sizce ne yapmalıyım?

Dolu dolu geçen 4 yılın son yarım yılında her şey çok değişti. Kız arkadaşım bana çok soğuk davranmaya ve ağır konuşmaya başladı. Hatta trafik kazası yaptım ve ertesi gün arkadaşlarıyla eğlenmeye gitti. Ona kitap yazmıştım ve seveceğini bildiğim için 2. Kitabı yazdım ve ona vereceğimi söylediğimde yazdığını bilseydim baştan yazma derdim dedi. Beni terk etti ve 1 ay sonra bana geldi ve bu 1 ay boyunca seni unutmak için başka bir insanla konuştum dedi ama yapamadım. O çocukla geçirdiğim her saat seni hatırlattı ve gözüm seni aradı dedi. Evet biliyorum saçma geliyor ama çok pişman olduğunu ve özür dilediğini söyledi. Sizce ne yapmalıyım dürüstçe soylermisiniz?
Affet , insanlar hata yapabilir?
Affedersen kendine saygısızlık yapmış olursun?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes çok agresif yorumlar yapmış. Kimse hakedemez mi 2. şansı?
4 yıllık kız arkadaşım beni terk etti ve tekrar barışmak istiyor, sizce ne yapmalıyım?
Cevapla