Dolu dolu geçen 4 yılın son yarım yılında her şey çok değişti. Kız arkadaşım bana çok soğuk davranmaya ve ağır konuşmaya başladı. Hatta trafik kazası yaptım ve ertesi gün arkadaşlarıyla eğlenmeye gitti. Ona kitap yazmıştım ve seveceğini bildiğim için 2. Kitabı yazdım ve ona vereceğimi söylediğimde yazdığını bilseydim baştan yazma derdim dedi. Beni terk etti ve 1 ay sonra bana geldi ve bu 1 ay boyunca seni unutmak için başka bir insanla konuştum dedi ama yapamadım. O çocukla geçirdiğim her saat seni hatırlattı ve gözüm seni aradı dedi. Evet biliyorum saçma geliyor ama çok pişman olduğunu ve özür dilediğini söyledi. Sizce ne yapmalıyım dürüstçe soylermisiniz?
Affet , insanlar hata yapabilir?
Affedersen kendine saygısızlık yapmış olursun?
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes çok agresif yorumlar yapmış. Kimse hakedemez mi 2. şansı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Birini bulmuş ki gitmiş. Affetme. Her ikinci şans birincisine ihanettir.
Herkes 2, sansi hak eder ama birini bulmus gitti snra tekmeyi yedi sana geri geldi skleme
Affetme neden terk ediyor çocuk oyuncağımı bu ilişki?
Affedersen enayisin kusura bakma abi
Kalbinin sesini dinle
Barış gitsin
kesinlikle affetme hayatına bak
kendine saygısızlık etme