Bence genel olarak takıntılı oldukları için yani ben de bakıyorum nerede güzel kız var tipi beş para etmez karakteri olmayan serserilerin peşinde koşuyor istese zaten istediği erkeği elde eder ama yapmıyorlar işte demek ki zekadan alıp güzelliklerini vermişler bu yüzden de olabilir bence. ya da takıntı olabilir bilmiyorum
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Güzel kadınlarda böyle bir şey var benimde kız arkadaşım var kız çok güzel ne adamlar geliyordu ayağına ama bir adam için çabaladı adam değişmem vs dedikçe bu kız daha çok zorladi sonunda ayrıldı şu an hayatında başkası var kızın ama önceki ilişkisinde çok üzülmüştü aptallık Allah bir yerden alıp bir yerden veriyor işte