Dedem hangi huzurevine yatmak istiyor anlamadım neden suratını astı?

Dedemle babaannem hep söylüyor ikimizden birine bir şey olursa öteki huzurevine gidip yatacakmış dedem özellikle sürekli telefonundan huzurevi bakıyor geçen günü bana telefondan huzurevi gösterdi bak burası güzel beni buraya yatırın dedi Ben daha iyi bir huzurevi bulup gösterdim dede bak burası daha iyi dedim bu özel Benim maaş oraya yetmez dedi Sen üzülme para önemli değil Sen nereye istersen biz oraya yatırırız seni dedim suratını astı sanki gitti odasına yattı ne istiyor anlamadım onun beğendiği huzurevine mi yatıralım ileride Ben daha konforlu diye onu göstermiştim

Güncellemeler
+1 yıl
Elden ayaktan düşünce kendisi yatmak istiyor Biz yatırmıyoruz
Dedem hangi huzurevine yatmak istiyor anlamadım neden suratını astı?
Cevapla