Eski sevgilim benden sonra görüştüğü kızlarla neden hiç fotoğraf paylaşmadı?

1 buçuk sene önce 8 aylık uzaktan bi ilişkim vardı. Bu süre içerisinde görüşüp buluştuğum da oldu. 8 ayın sonunda bazı anlaşmazlıklardan dolayı kendimi o ilişki içinde artık değersiz hissediyordum ve çok sevmeme rağmen ayrıldım zaten o da dünden razıymış. Benden sonra 3 kişiyle falan sevgili oldu. Benimle beraberken fotoğrafımızı paylaşmıştı her yerden. Ben hala onu unutamadığım için hep gizliden baktım 1 buçuk sene boyunca ama hiç kimseyle ne bir fotoğraf paylaştı ne ilişki yaşadığına dair bir şey. Neden sizce bir türlü anlam veremiyorum 😕

Eski sevgilim benden sonra görüştüğü kızlarla neden hiç fotoğraf paylaşmadı?
Cevapla