Eski sevgilimle konuşuyoruz ne yapmam lazım bu doğru mu?

Arkadaşlar eski sevgilimle ayrılalı 1 ay olacak ayrıldıktan 1 gün sonra ben onu arayıp devam etmek istediğimi söylemiştim birbirimizi yorduğumuzu ve artık bittiğini net bir dille söylemişti fakat 2 hafta sonra tekrar yazdı ve ben o aşamada kafamda resmen tamamen sildim onu ama şimdi benden başka konuşacak pek kimseside yok onu seviyorumda o yazınca yazmadan duramıyorum
Tamamen kopmamı istemiyomuş o da farkında tekrardan olamayacağımızın
Ne yapmam lazım bu durumda benim
Eski sevgilimle konuşuyoruz ne yapmam lazım bu doğru mu?
Cevapla