İki kez ayrıldık. Mantığım almıyor ama hoşlanıyorum. Ne yapmalıyım?

25 yaşındayım. O ise 22 yaşında. Ne yaşı mantığım alıyor, ne de ilişkinin geleceğini. Aynı iş yerinde çalışıyoruz. Daha askere bile gitmemiş. İkisi de benim yüzümden bitti.

İki kez ayrıldık. Mantığım almıyor ama hoşlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla