İlgisiz sevgilimden ayrılmalı mıyım yoksa ilişkime ara mı vermeliyim?

3 yıldır beraberiz ve ilgisizliği hiç düzelmedi, sürekli özür dileyip telafi için zaman istedi ama hiç bir sözünü tutmadı. Aramaz sormaz yazmaz, arasam açmaz. Hiç bir duygusal bağ kalmadı? Ara mı vermeliyim yoksa ayrılmalı mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
2 saat önce bitirdim tamamen, biliyor musunuz aramadı bile mesajda bitti hemde... Geçen 3 yılıma mı yanayım, verdiğim değere sevgiye mı yanayım bilmiyorum. Çok canım acıyor
İlgisiz sevgilimden ayrılmalı mıyım yoksa ilişkime ara mı vermeliyim?
Cevapla