Eşek yükü gibi parası olduğu halde ucuz hediye alan erkek sevmiyordur değil mi?

Öncelikle maddiyata önem vermediğimi belirtmek isterim ve bu bahsettiğim kişi bana çöp bile verse ben o çöpü de değerli görecek biriyim sırf o verdi diye. Kendisi de bunun farkında. Benim hoşlanmadığım durum şu onun maaşı benim maaşımın 2 katından daha fazla ve ailesi de gayet varlıklı öyle olsa bile ben ona daha pahalı hediyeler alıyorum bir defasında bir cüzdan aldım 580 lira onu da 1 kere kaybetti sonra buldu 1 kere de işyerinde odasından çalmışlar. Neyse ki kıymetini bilmedi işte. o bana 234 lira bir bileklik almıştı onun da fiyatını söyledi sağolsun kıymetimi bil şu kadar para verdim dedi. kadınlar gününde de 33 liralık küçük saksıda çiçek almış bir de diyor buket yaptracaktım da sorun olsun istemedim eminim öyledir canım neyse ki siz ne düşünüyorsunuz

Eşek yükü gibi parası olduğu halde ucuz hediye alan erkek sevmiyordur değil mi?
Cevapla