Erkekler kadına maddi anlamda destek sağlamak zorunda mıdır?

Toplumdaki erkeğin fazla maaş alması gerektiği yoksa erkeklikten sayilmadigi, evlenirken bile maddi yükün erkeğe binmesi gibi bazı problemler var. Ben hiçbir erkeğin bir kadına maddi anlamda destek vermesi gerektiğine katılmıyorum. 13 bin TL maaş alan bir kadın bile kendini tepede görüyor. Neden böyle olduk hani eşitlik?
Güncellemeler
+1 yıl
Sanırım Türk erkekleri neden Türk kadınları ile evlenmek istemiyor şimdi anladım. Biz özgürüz güçlüyüz diyoruz ama yine bir erkekten maddi destek bekliyoruz. :)
Güncellemeler
+1 yıl
Ev hanımı birisi işten gelen kocasına yemek yapmaktan gocunmamali diye düşünüyorum:)
Erkekler kadına maddi anlamda destek sağlamak zorunda mıdır?
Cevapla