Markette kasiye olarak hoşuma giden bi hanınefendi hakkında fikrinizi söyler misiniz?

Başlıkta belirttiğim hanımefendiyi 1 hafta önce gördüm o günden beri ufak ufak 3-5 kelime konuşur şakalaşırız. Güler yüzlü baya insanlara karşı buda hoşuma gitti. (Güler yüzlü oluşunu üstüme alınmadım benden hoşlanıyor diye) samimiyetimiz yok öyle. Bugün gittiğimde biraz yakınlaşayım istedim aldığım çikolatalardan birini ona vermek istedim. Ama istemedi teşekkür etti almadı. Acaba arkamızda müşteri ve hemen onun arkasında rafları düzenleyen görevli vardı ondan dolayı mı yoksa ne bu samimiyet gibisinden mı kabul etmedi fikriniz nedir?

Markette kasiye olarak hoşuma giden bi hanınefendi hakkında fikrinizi söyler misiniz?
Cevapla