Ben gayet beğenip alışveriş yapıyorum. Aşırı tarz ürünler var, kaliteli ve piyasaya göre çok daha uygun. Yeni koleksiyon çıkarmışlar. Deniz Can Aktaş ve Melisa Şenolsun tanıtmış ürünleri. Göz attınız mı hiç? Malum yüksek bel pantolonlar, çiçekli elbiseler şu an çok moda , geçmişe dönüyoruz yavaş yavaş. 70’leri yansıtmışlar bu koleksiyonda. Deniz'le Melisa da baya cool bi ikili olmuş. Göz atmak isterseniz;
https://www.trendyol.com/trendyolmilla---trendyol-man---ozel-koleksiyon/butikdetay/559704/kadin
https://www.trendyol.com/trendyolmilla---trendyol-man---ozel-koleksiyon/butikdetay/559704/kadin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Beğeniyorum ama hiç almskm. Trendmillia ilkle uzaktan ask yaşıyoruz xndnd
Trendyol adamdır. Hiç alışveriş yapmadım kotondan kıyafet alıyorum sadece :d
Kalıpları nasıl oturuyor mu vücuda
kalıpları gayet iyi, bedenini alabilirsin
Don almıştım