Niye herkes bana evlenilecek kız gözüyle bakıyor, bu durum iyi bir şey mi?

Ben kendi halinde güzel ağırbaşlı bi kızım ama içim çok deli çılgın ama bu yanımı pek belli edemiyorum utangaç olduğum için çoğu kişi ciddiyete bağlıyor hemen sen evlenilecek kızsın diye acaba saf buldukları için mi beni veya çok beğendikleri için mi ve böyle evlenilecek gözüyle bakmaları sizce guzel bisey mi

Niye herkes bana evlenilecek kız gözüyle bakıyor, bu durum iyi bir şey mi?
Cevapla