Neden böylesiniz beyler? İlla başka şeyler mi konusucaz?

Flörtümü bıraktım. En başta kendileri istekli oluyor konuşmaya sonra giderek istekleri azalıyor. İlgisizlesti ben de bıraktım. Bir gün önce doğum günümü falanda kutladı ama yok yani ilgisiz alakasız. Sabah günaydın mesajını kendi atıyor önce sonra gerisi gelmiyor. Ben mi yazacam hep. Yüz yüze görüşme şansımız da olmadi. Daha fazla devam ettirmek istemedim. Niye bu ilgi azalması? Nedenn?

Neden böylesiniz beyler? İlla başka şeyler mi konusucaz?
Cevapla