Hiç düzgün aşk ilişki evlilik yok moralim bozuluyor?

Ya çevremde hiç güzel ilişki yok ya. Herkes birbirini aldatıyor ilgisiz ya da sevmiyor. Devir me kötü. Herkes menfaat ya da yalnızlık korkusu ile birlikte sadece. Gerçek sevgi dostluk yok. Çok üzücü ya.
Güncellemeler
+1 yıl
Çevremde tim evliler birbirini aldatıyor ve bok gibi davranıyor. Sırf boşanmamak için katlanıyorlar. Sevgililer desen de hiç uzun mutlu ilişki yok herkes yüzeysel günübirlik sadece cinsellik yaşıyor.
Hiç düzgün aşk ilişki evlilik yok moralim bozuluyor?
Cevapla