İlk adımı atabilen kadın çekiciliğini çok seviyorum, katılıyor musunuz?

Kimisi bu tarz kadınları basit kadın olarak olarak nitelendiriyor ama bence aksine her şeyi karşı taraftan beklemeyip ilk adımı atmaktan korkmamak bir güçlü kadın özelliğidir, hep karşı taraftan adım bekleyen kızlardan ben anında soğuyorum. Doğada da böyledir, erkek dişisini seçmez, dişi erkeğini seçer. Mesela erkek köpeğin ilgi göstermesi için dişi köpeğin kuyruk sallaması lazım ama nedense bu konudaki toplum kuralları doğadaki sisteme zıt. Bence bir çok konuda doğamızı inkar ediyoruz.
İlk adımı atabilen kadın çekiciliğini çok seviyorum, katılıyor musunuz?
Cevapla