Sevgilinizin telefonuna gelen bildirimler kapalı olsa rahatsız olup şüphelenir miydiniz?

Sevgilinizin telefonuna gelen bildirimler kapalı olsa rahatsız olup şüphelenir miydiniz? Bildirimler kapalı derken işte hangi uygulamadan geldiği yazıyor ama ‘’bildirim’’ yazıyor sadece. Sevgilinizin şifresini de biliyorsunuz ancak bildirimlerin önizlemesi bu şekilde kapalı ve tabii ki bu ayarı istese kendisi değiştirir. Önceki telefonunda böyle bir ayar yoktu bildirimlet açıktı ama bu yeni telefonunda böyle diyelim.. Siz bu durumu sorgular mıydınız, neden diye sorar mıydınız kendinize?

Sevgilinizin telefonuna gelen bildirimler kapalı olsa rahatsız olup şüphelenir miydiniz?
Cevapla