Selamlar🩷 Sanırım çoğu kişi yaşadı bu durumu. Size yalanlar atıyor ve bir gün bu yalanları yakalıyorsunuz, ne hissedersiniz? Sanırım ben hiç iyi hissetmem kendimi. Gözümden tek tek yaş akar..
Seni sevdiğini zannettiğin kişinin yalanlarına şahit olsan, ne hissedersin?
Kendimin kandırılmış olduğunu fark etmek üzer ki ilk başta da algılayamam bu gerçekliği. Sevdiğim kişiye de yakıştırmam bunu, parmağında oynattığı ve ona inanan bana da. Sanırım herkese artık şüpheyle yaklaşırdım. Umarım karşına iyi ve dürüst insanlar çıkar.
Maalesef böyle bir durum ile karşı karşıya kaldım. 9 sene önce birini sevdim bana göre oda seviyordu ve bunu hissediyordum. Sonrasında bu kişi değişmeye başladı aldatarak olayı bitirmeyi göze aldı. Düzeltmek için yalanlar söyledi iyicene soğudum. Ondan sonra da kimseyi sevmedim sevmedim. Büyük hayal kırıklığı yarattı gerçekten çok can yakıyor
kalple mantık arasında kalınır mantığın elinde beton araya duvar örer kalbin elinde çekiç bu ikilem insanı çok yorar ve en ufak bi olumlu yaklaşımda tekrar birleşilir umarrımm aşılır birdaha tekrarlanmaz yoksa büyük pişmanlık ikinci hatalar birinciler affedildiği için yapılıyo neticede biz kızlar çok şans veriyoruz sanırım
Aşk anlamında tek cevaplamıyorum bunu, normal sevdiğim, değer verdiğim kişiden böyle bir şey görsem hayal kırıklığına uğrarım ve her şey eskisi gibi olamaz.
Yani bu durumda ben o kişiden ani bir şekilde soğurdum tabi ki. ne yalan söylediği önemli değil beni sevdiğini düşünüyorsam bir kişinin bana yalana söylememeli ve her zaman güvenmeliyim. eğer yalanını görürsem de sanırım bu beni kırardı biraz. çünkü sevdiğim kişinin bana sürekli yalan atması önce kalbimi kırardı ama daha sonra o kişiden uzaklaşmama neden olurdu zamanla. ayni bir anda bırakırdım ama acısı geçmezdi
Daha önce başıma gelmiş bir şey tamamen hayal kırıklığı yaşadım güvenim kalmadı ve devamında da ilişkim bitti ama mesela bu konudan ötürü yeni bir ilişki için önyargılarım yok sonuçta yeni bir insan yeni bir sayfa demektir.
Yaşadım sanırım bu durumu. Ben artık önemsemiyorum. Eskiden olsa bir tık üzülürdüm ama insanlardan yana epey olumsuz durum gördüğüm ve yaşattığım için olsa gerek, artık bir çok his bende yok. En beter olanı hissizlik, düşünsene nefret bile edemiyorsun. Küfür bile hafif kalır bunun yanında. Keyifli geceler..
Kalbi ve duyguları olan her insan kötü hisseder. Ama tüm hayal kırıklığıyla beraber geriye hiç seçenek kalmaz.. kendimize en ufak saygımız bile varsa o kişiyi hayatımızdan çıkarmamız gerekir.
Diğer türlüsü pek sağlıklı olmaz. En azından ben bu şekilde düşünüyorum çünkü hayatımda düzenbazlara yer yok ve hiç olmadı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bu yıl yaşadım en yakınım dediğim arkadaşlarım arkamdan grup kurup küfürler etmiş ve bunları yaparken benim yüzüme gülmüşler. Birinin telefonunda gördüm grubu. Zaten şüpheleniyordum ama kendi gözlerimle görmek ağırdı. Gördüğümde tüm vücudum titremeye başladı yediremedim kendime, kalbim çok kırıldı. Bunu bana yapmalarına rağmen kıyıp arkadaşlığımızı bitiremedim onlar bitirdi bunu yapması gereken benken. şu an onlara karşı hâlâ kırgınım ve bu asla geçmeyecek ama nefretim ve kinim çok daha büyük. Bende travma yarattı bu. 2 3 ay boyunca kendimi herkese karşı kapattım ailemle bile aram açıldı. Hayatımda o kadar büyük yer kaplıyorladı ki onlar gidince resmen boşluğa düştüm. Yaram hâlâ taze ama neyse ki 3 aydır iyiyim gerçek dostumun desteği sayesinde. Ama artık güvenemiyorum ya yine olursa korkusuyla kimseyle yakınlaşamıyorum. Karşı cins ilişkileri dahil. Demem o ki karşınızdakini seçme hakkınız olan ilişkilerde çok dikkatli olun
Flört döneminde böyle tiplerle çok karşılaşırsın. Egolarını tatmin etmek için böyle ilk önce size ilgi veriyorlar sonra hiçbir şey olmamış gibi yollarına devam ederler. Böyle karaktersiz kendilerine saygıları olmayan geçmişin acısını başkasından çıkartan canım tiplerden uzaklaşın artık😒. Benim de paylaşımıma arkadaşlar baksanız sevinirim
Yaşadım bir kere dünya başıma yıkılmış gibi birşeydi bir daha da öyle bir hissin içine sokmam kendimi çünkü o zaman "bana yaptığını" düşünüyordum meğer "kendine yapıyormuş" 😂 herkes kendi karakterini yansıtır.
Hiç iyi hissetmem eğer varsa bir derdi, sevmiyorsa, eskisi gibi hissetmiyorsa bana bunu söylemesini isterim böyle yalanlar söyleyecekse ilişkimizin bir anlamı yok.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Büyk bir hayal kırıklığına uğrarım ama çabuk toparlanırım bir süre de devam ettirirm bu durumu doğru anı bekler çermeyi takarım sonra özür diler tekrar aynısını yaparım ve sonra tekrar tekrar
Artık normalleşti bu şaşırmıyorsun... kimisi dünyamsın der kimisi seni senden çok seviyorum der bir bakmışsin gitmiş arkasından bakakalmışsin.. bir de utanmadan beni affedermisin ben gidiyorum derler:)))
Fazlasıyla hayal kırıklığına uğrarım. Güven denen bir şey kalmaz kendisine karşı. Sadece kendisine değil çoğu insana güvensizlikle yaklaşmama da ön ayak olur bu durum. En son nokta ise soğukluk. Soğursam da dönüşü yoktur zaten.
Yalan benim için affedilmez bir hata, huylanıyorum yalandan öyle bir olaya şahit olsam anında soğurum buz kesilirim. Sadece derin bir sessizliğe gömülürüm o insana karşı sessizliğim bir daha da asla çözülmez.
Kronik yalancı mi yoksa sadece sıkıştığında mi yalan söylüyor diye bi bakarim.. kronik yalanciysa hic ugrasmam düzelmiyor.. sıkıştığında yalan soyleyen cinsindense bırakırım benden uzakta devam etsin huyuna 🤣
@Heavenman o kronikten daha beter.. Türkiyede malumatınız her saniye insan nadide bi problemle karşılaştığı için 5 dkda bir yalan soyleyebiliyor.. daha da beteri söylediğini unutup sonradan yeni element uyduruyor🥳
10 seneyi geçmiştir böyle bir şey yaşadığım dönem o zamanlar daha toy ama yine de algılarım çok yönlü olduğundan anladım sustum planladım uyguladım mutlu olmadım belki de ama karşı tarafı perişan ettim
Beni sevdiğine inanmam. Bundan sonra ne yaparsa yapsın inandırıcı gelmez. Duygularım ve hevesim her geçen gün azalır. En sonunda da yollarımızı ayırırız.
Kimsenin iyi hissedeceğini sanmam zor bir durum gerçekten. Yani nasıl yapar bir insan bunu karşısında ki insana anlamıyorum hiç mi değer yok bunların gözünde. Hepsine yazıklar olsun bunu yapanların...
hiçbir şey hissetmezdim ve sevgim bir anda biterdi çünki ben sevgimi güven üzerine kurarım eğer güvenim kırılırsa karşımdaki kişi benim için sıradan dışardaki herhangi biri oluverir
Bir insan nasıl bu kadar kör olabilir, bir insan nasıl bu kadar oyuncu ve narzist olabilir düşüncesi, yaşayana çok çok acı bir durum yaşatanında aynı yerden yıkılacağı bir durum
2 yıllık ilişkimde bütün hayatının yalan olduğunu öğrendim ben affettim sonra beni aldattı mal gibi af ettim bu sefer kendisi bana acıdı bir anda terk etti djjdjd, ve şunu unutma bir söyleyen bin de söyler kendine saygı duy ve uzaklaş
Maşallah hayatımız on numara hergün denk geliyoruz bu olaylara , önceleri üzüldük kırıldık ama artık alıştık ne halleri varsa görsün bizde uzak görsünleree