1 aylık sevgilim ilişki istemediğini söyledi, bahanesi yeterli mi?

arkadaslar biz bu çocukla 1aydir sevgiliyiz. bana hergun iltifatlar ederdi beni överdi.. ve bu çocuk ilaçlar kullanıyor ailevi problemleri var bunu bana söylediğinde birlikte asicagimizi soyledim ona. neyse ilk defa 5gun once buluştuk ve o gün birtakım cinsel şeyler yaşadık. bugün de bana kafasının çok karışık olduğunu bilgisayarı olmadigi icin oyun oynayamadığını kafasini dagitamadigini sinav stresi oldugunu aile baskısı olduğunu söyledi ben de yine birbirimize iyi gelicegimizi ayni seyleri benim de yaşadığımı onu cok iyi anladigimi falan soyledim ama o israr etmememi bunun onu uzdugunu ve rahatsiz ettigini söyledi. sizce ayrilmak için soyledigi bu bahane yeterli bi sebep mi? hayatinda baska bi kiz olduğunu düşünmüyorum cok sadik birisidir. neden boyle yaptigina bir turlu anlam veremedim daha dune kadar cok iyiydik

1 aylık sevgilim ilişki istemediğini söyledi, bahanesi yeterli mi?
Cevapla