hiç sevgilim olmaması da bi sorun bence kızlar ilişki konusunda tecrübesiz erkeklere sıcak bakmıyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılYa benimle 34 yaşına kadar olmadı yani iki tane sevgilim oldu 35 yaşındayım Şu an ya bu Seninle alakalı bir durum diye düşünebilirsin ama benim her teklif ettiğim kadın reddettim ya en son ikisine çıktım zaten ben Yaklaşık bir senedir kadına Yüz vermedi mi kadın bana yaklaşamıyor yani Merak ediyor sorguluyor araştırıyor ama ben tabii yüz vermedikten sonra şutluyorum kere şey yapabilir yani benim için ikinci affetmemiş o zaman İyi günler bayan İyi günler İyi çalışmalar bayan başka bir şey demem Yani herkese haddini bildiririm sustur ilk başta bana saygı sevgi sevgilisine hata yapmazsam ki çoğu Kadın zaten konuşmasını bilmiyor uhatap olmam İyi günler baya teşekkür ederim hepsi bu fazla moda olmayacaksın ya İyi günler bayan Teşekkürler diyeceksin gitsin süt şutla gitsin yani hiç acıma acılığını acınacak hale düşersin Ben sana söyleyeyim ona yani
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorun tecrübesizliğin değildir. Kızlar yeri geldiğinde komik, ortam içinde oturmasını kalkmasını bilen olgun, düşünceli, zeki, becerikli erkekleri sever. Dış görünüş önemli değil desek de yine de elinin yüzünün temiz olmasına dikkat etmelisin. Ayrıca küfürlü argo konuşan veya alkolik derecesin de içen erkekler de itici gelir. 32 yaşındaymışsın bu yaşa kadar da kendini nasıl geliştirmişsin diye bakar kizlar. Birikimin var mı yok mu? Ne kadar süredir çalışıyorsun? Bu yaşta ki bir insanın en az 3 5 yıl bir yerde sabit çalışıyor olması gerek. Sürekli işe gir çık yapıp iş değiştiren biri ev zor bakar maalesef. Kendi birikimin var mı evlensen parayı yönetmeyi bilir misin yoksa har vurup harman mı savurursun bunları düşünür kızlar. Yani kısacası işinde gücünde konuşmasını oturmasını bilen kafa dengi bir erkek olursan, kız gördüğünde abaza gibi atlamazsan senin de sevgilin olur.
012 Yorumla
Soran+1 yıl5 yıllık memurum bir arabam var ama çevrem olmadığı için kimseyle tanışamıyorum.
Soran+1 yılçevre yapılacak ortamım yok.
Soran+1 yılyaşım geçiyor psikolojik olarak yıpratıyor yalnızlık
Cevap sahibi+1 yılÇevresizlik asosyallik zaten insanı cok yıpratır kendini anormal hissedersin bende o dönemden gectim biliyorum o dönemden çıkman lazim mesela halk eğitim kurslarına git hem kendini gelistirirsin hem arkadas edinirsin 1 tane arkadas bulsan onun arkadaşlarıyla ortama gire gire cevren çoğalır tiyatrolara etkinliklere git girişken ol iş yerindeki insanlarla iş çıkışı kahve içmeye git yakın ol aktif ol
Soran+1 yılhaftasonu iki gün iznim var değerlendiriyorum ama sevgilisi olan kişiler çift olarak takılıyor. bi türlü yalnız birisi denk gelmedi.
Cevap sahibi+1 yılTurlara katılın dağcılık yüzme gibi hobiler edinin oyle gruplara girdiğinizde çevreniz çoğalır
Soran+1 yılresim , senaryo gibi daha kültürel yerlerde takılıyorum. o tür hobileri sevmiyorum
Bu duruma üzülmen çok kötü. Sevgili arşivi yapanlar hiç gurur duyulacak bir şey yapmıyor. Ve emin ol geçmişi laylaylom geçmemiş erkek çoğu kadının aradığıdır.
Burada odaklanman gereken senin ne istediğin. Öyle hiç sevgilim olmadı, benim de olsun dersen bunca yıllık sabrı boşa çıkarmış olursun. Karşı tarafta ne arıyorsun bunları listele. Sonra da bak kendin bu maddeleri dolduruyor musun. Eksik kaldıklarını geliştirmeye odaklan. Kendine değer ver, bakımlı ol, sağlıklı yaşa.
Sonrasında da sosyalleş. Kendi kabuğuna çekilirsen kimse seni gelip oradan bulamayacak. İlgi alanın olan yerlere git, orada insanlarla konuşmaya çekinme. İş yerinde anlaşabildiğin kişilerle farklı aktivitelere katıl. Ne aradığını bilirsen ve kendini doğru kişi haline getirirsen mıknatıs gibi çekersin insanları. Özgüvenli ol!04 Yorumla
Soran+1 yılne aradığımı biliyorum ama dünyada öyle bi insan yok jssjsj güvenim de çok kırıldı. tam buldum derken ummadığım şeyler ortaya çıktı. zaten bi kaç seneye de bulamazsam yalnız yaşamayı kabullenicem
Kafana fazla takma, niye böyle oluyor diye takıntı haline getirme, akışına bırak, biraz dışarı çıkıp sosyal ortamlarda bulun, bir yerlerde çay kahve iç, elbet birgün mutlaka kendine uygun biriyle tanışırsın, olumlu ol, saçını tara, dişlerini fırçala, güleryüzlü ol, suratını asma, güzel koku sür, gerisini oluruna bırak
01 Yorumla
Soran+1 yıltanımayı ve tanışmayı beceremiyorum abi. tip çok iyi değil ama giyinmeyi biliyorum. çekici değilim fiziksel olarak belki ondandır
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
15
Cevap
10Cevap
Benim de aynı ama hala istemiyom adliyeye gitsem bile görücü çıkıyor hastane durak artık sadece düğünlerde aramiyorlar nereye kayboldu bu kızlar herkes kız arıyor 😄
18 Yorumla
Soran+1 yılkız var ama evlenilecek kız yok. tip önplanda. namus algısı yerlerde. durumun böyle olması normal
Soran+1 yılteşekkür ederim inşallah yalnız ölmem. tek korkum bu çünkü
Soran+1 yılaile kurmayı becarememiş insanlar hoş kanşılanmıyor. insanlara ihtiyacım olduğundan değil aslında bu öyle algılansa da insanın bir nefese ihtiyacı oluyor. yaşamak için gayesi olması lazım. çalışıp biriktirdiğim parayı yiyecek biri değilim. evlenemeyince çoluk çocuk da olmayacak. devlete kalacak.
Soran+1 yılbenim öyle bi sıkıntım yok şahsen. o konuda kendime güveniyorum.
+1 yılkadin ruhundan anlamiyosan, bi kadini mutlu etmeyi bilmiyosan nasil davranman gerektigini bilmiyosan olmamistir. Kadınlar ilgi ve alaka bekler ilk olarak tabi kibarlikta.
51 Yorumla
Soran+1 yılromantiğik ve duygusal bir kişiliğim var içekapanığım sadece belki ondandır
Gizli Üye(30-35)+1 yılBirçok sebebi olabilir. Maddi durumun kotu olabilir, diş görünüşü kötü olabilir, çok sessiz biri olabilirsin, iletişim kurmakta güçlük çekiyor olabilirsin vs vs
010 Yorumla
Soran+1 yıldiğerleri hariç çok sessiz biri olduğumu kabul edebilirim
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar içine kapanık sessiz insanlarla iletişime geçmeyi tercih etmiyor işte genelde
Soran+1 yılkesinlikle. sosyal olmaya çalıştım ama insanın karşısına çıkmayınca çıkmıyor. iki gün haftasonu tatilim var gitmediğim kurs vs kalmadı. ya sevgilileri var ya yaşlı sınıfı denk geliyor. şans da olacak insanda
Cevap sahibi+1 yılKurslarda bulabileceğini sanmam. Daha çok ortak arkadaş vs oluyor birileri tanıştırıyor o şekilde ilerliyor. Hem daha güvenilir kılıyor en başta iki taraf da birbirini tanımıyor ama ortak arkadaş tanıdık arada olduğu icin. Ama senin o tarz imkanın yok sanırım sen bence sosyal medyadan bulabilirsin instahramdan falan beğendiğin birine yazarak
Soran+1 yılöyle de abaza sanıyolar yaa. evlilik siteleri falan da dolandırıcı kaynıyor. napıcam bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılEvlilik sitesinde takılma bence anormal insan doludur orada evliler bile vardır bir tonla. Instagram daha gercek
Soran+1 yılkesinlikle. ya şu islali evlilik bilmem ne falan var oralara baktım da dediğin gibi gerçekten. instagramda 40 takipçim falan var 😀 herkese istek gönderip konuşmak çok zor. ortalık abaza kaynıyor. cevap falan vermezler sanmıyorum bi de dediğim gibi abaza yaftası almak istemiyorum
Cevap sahibi+1 yılYani muhafazakar biri misiniz öyle insanların evleneceği kişileri genelde ailesi seçiyor ailen bulamaz mi birni
Soran+1 yılmuhafazakar sayılırız da bende iş dolayısıyla namaz falan yok. önceden kılıyordum. anne tarafı da kalabalık ama bulamıyorlar. yaşları küçük olanlar, sevgilileri olanlar , evliliğe hazır olmayıp okuluna devam edenler. kısmetim kapalı sanırım
Cevap sahibi+1 yıl😂
Gizli Üye(36-45)+1 yılTecrübesiz erkek meselesi değil bu, demekki bir sorunun var. Mesela çok mu tipsizsin hayır deme vardır bir şey
03 Yorumla
Soran+1 yılkilo az fiziksiz kassız göbeksizim. erkeksilik yok diye heralde
Cevap sahibi+1 yılNe alaka. Bunlar sorun bile değil aksine artı. Kilo olsa daha kötü
Soran+1 yılvalla zayıf seven koz denk gelmedi bana hatta zayıfım diye milletin içinde kız bana " ben bunu tek elimle kaldırabilir miyim" falan diye dalga geçmişti. özgüvenim yok o konuda. ha biriyle bunu aştıktan sonra oturur konuşurum o zaman özgüvenim tavan yapar. sadece birine açılırken sıkıntı çekiyorum. karşıma da biri çıkmayınca böyle yalnız kaldım işte
Gizli Üye(18-24)+1 yılOha 32 yasindasin ve hic sevgilin olmadimi, cinsellik neysede hic sevgili yapmama durumu cok komik. Cokmu cirkinsin veya fasfakir misin anlamadim 😅
062 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBir arkadasim vardi insaat muhendisligi okuyordu ida senin gibi hic sevgili yapamamisti bence cok asosyalsin
- +1 yıl
Komik olan ne? Adam belki kendi gibi hiç ilişki yaşamamış birini arıyordur, biliyorsun rezil bir dönemde yaşıyoruz, abaza kızlar var hiç denk gelmedin anlaşılan
Cevap sahibi+1 yıl@Eskilerden1uye bence bu adamin firsati olmamis. Asosyal oldugu icin sevgili yapamamis, bu bir tercih degil. Sevgili yapacak durumda olsa kesin yapardi
- +1 yıl
Kadınlar daha beter işte bizden. Bizde sevgili bile yapmayan varken bakire kadın bile kalmadı bırak sevgili yapmayan kadını
- +1 yıl
Bilemeyiz, cinsellik peşinde olan, her tarafı oynayan sürüsüyle kızlar var, bende böyle tiplerden nefret ediyorum, arkadaşta belli ki uzak durmuş, herkesin aklı bel altı değil anlayın bunu
- +1 yıl
Cevap sahibi+1 yıl@Toghyan aynen bende cinsellik meraklisi kiz omrumde hic gormedim. Genelde hepsi kendini sakınır boyle seylerden ahahshshhs
- +1 yıl
O eski edepli namuslu kızlardan kalmadı artık devir değişti
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross eski adapli namuslu kizin tanimini yaparmisin.
- +1 yıl
Bir topluma karışın, kafe, avm vs dolaş tip varsa onlar seni bulur merak etme
- +1 yıl
- +1 yıl
Eski adapli temiz kız eski yıllarda vardı 1960 1970 ler falan.
- +1 yıl
@yamahamotocross tabi, çoğu evlenmeden yapmam kafasında bizim kızlar melek ya 😅🤣
- +1 yıl
Şaka maka devirin kötü olduğunu üni okuyan anlar. Elalem cafede parkta yolda gözümüzün içinde sevişiyor dudaktan dudağa öpüşüyor
- +1 yıl
Z kuşağı kızların maksimum % 2-3 ü bakiredir. Sevgilisi olmamış %1 maksimum
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross bende kapali namazinda niyazinda bir kiz falan diyeceksin sandim, oyleleride namuslu degil, aslinda haklisin memlekette namuslu insan yok
- +1 yıl
Bu işin, açığı kapalısı yok, tamamen düşünce yapısı artık, he çoğu kişi müslümanım diyor ama evlenmeden her haltı yiyor
- +1 yıl
Kapalı namazında niyazında ne olursa olsun bakire kız bulunmuyor iyi günler
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross oha %1 mi? Benimde sevgilim olmadi ve cevremdeki arkadaslariminda sevgilisi oldugu halde bakireler ahahahhqjshs %2-3 lük kismi benim arkadaslarim heralde. ya da sen degisik mekanlarda takiliyorsunki karsina oyleleri cikiyor
- +1 yıl
- +1 yıl
Evet ülkede 40 milyon kadın varsa maksimum 100 bin tanesi falan bakiredir % 2-3 hemen hemen 100 bin civarı etmez mi 40 milyonun % 3 ü?
- +1 yıl
Değişik ortam değil üniversite okuduğum için yaşıtlarımin neler yaptıklarını az çok biliyorum. Evde karı koca gibi yaşayan sevgililer bile tanıyorum okuduğum üniversitede
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross 100bin az sayi degil kabul edelim
- +1 yıl
Görüş sahibi pemneli, yorumlarımı siler misin, sürekli bildirim geliyor
- +1 yıl
40 milyon kadının içinde 100 bin aşırı az
- +1 yıl
Ki onlar da nude atarak sanal seks yakarak veya oral anal yaparak kendini tatmin ediyor %98 99 u eee geriye hakiki bakire kız 2 bin 3 bin anca kalıyor
- +1 yıl
Devir böyle yani namuslu kız bulsa evlencek erkek çok var da kız yok işte
Cevap sahibi+1 yıl@Eskilerden1uye burnunu sokup cevap vermeseydin banane
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross nude atmak icin sevgilisi olmasi gerekmezmi. Bi kiz neden tanimadigi birine nude atsin. Atsa bile kendi resimlerini degil internetten buldugunu atiyordur 😅 haklisin kiz bulsa evlenecek erkek cok ama karakterli erkek yok, 2 cocuktan sonra karilarini aldatmaya basliyorlar. Benimde hic sevgilim olmadi teklif eden oldu ama hovarda tipler oldugu icin kabul etmedim, 1 tane olsun tam olsun kafasindayim fakat simdiki erkekler guzellik gidince evliligide bitiriyor. Iki tarafta mutsuz
- +1 yıl
Aha bende 22 23 yaşındayım düzgün kız bulsam evlencem de düzgün kız yok seneye okuldan mezunum
- +1 yıl
Nude atmak için sevgilisi olması gerekmez mi diyorsun zaten sevgilisi olmamış kız bakire kızdan bile daha az var
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross ben hicbirsey anlamadim bu isten kafam karisti, sutlac tarifi istermisin
- +1 yıl
Ya düz hesap tamam mı bakire kız da sevgilisi olmamış kız da namuslu kız da yok denecek kadar az var işte konu kapansın artık devir bozuk zaten iyice geriliyorum kızların bu halini görüp duyunca
Soran+1 yılmaddi durumum gayet iyi ortalama bi tipim var
- +1 yıl
Ee neyi bekliyon abi maddi durumun iyiyse kızlar paraya bakıyor illa ki birini düşürürdün
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross cok kotu bir durum ama ya. 21 olacam ve 1 tane flortum bile olmadi, guzelimde ama ben istemedim olmasini. Ben yarin birgun evlenmek istesem karsimdaki adama söylesem kafasinda azda olsa suphe olacak. Bakire ama birine sürttumu ya da sanal seks yaptimi ettimi birine nude attimi. Kim bilir insanlarin aklina neler gelir.
- +1 yıl
Zengin olup da yalnız kalan bi seni gördüm eğer gerçekten zenginsen
Soran+1 yılzenginim demiyorum maddi durumum iyi. ortalama ve lüks olmayan bir ilişkiye çok rahat kaldırabilirim milletle tanışamıyorum sadeçe
- +1 yıl
Gelir her bakire kız namuslu değil seks yapmamış ama sürttürmüş nude atmış öpüşmüş kız namuslu değil ki?
- +1 yıl
Güzel olsan şimdi kırılma ama sevgilin olurdu. Güzel kadının yalnız kalması 0 ihtimal
- +1 yıl
Aylık gelirin ne kadar? Ayıp bir soru kb ama ona göre bir yorum yapcam
Soran+1 yıl15000
- +1 yıl
Ee iyi sayılır abi 15 bin tl. Zengin sayılmazsın ama fakir de değilsin kızlar paraya bakar azcık paranın çok olduğunu çıtlat onlar zaten gelir peşinden
Soran+1 yılçalıştığım yerde bulmam çok zor. çünkü kimse fakir değil. fakiri de görücü usulü bulurum. onun için de çevre lazım o da yok
- +1 yıl
Valla parası olup da sevgili yapamayan erkek tek seni gördüm kusura bakma
- +1 yıl
Belki de tek sen varsındır hatta
Soran+1 yılher şey para değil işte. çevre lazım
- +1 yıl
Kadınlar için her şeyin para olduğu bir devirde paran var ve yalnızsın sen çok mu normal karşılıyorsun bu halini?
Soran+1 yılçevre olsa bulursun. çevremde kız yok. yaşlı evli ve sevgilisi olanlar var.
- +1 yıl
Senin bir şekilde paranın çok olduğunu kızlara duyurman lazım duyan olursa kendi gelir zaten emin ol
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross guzelim gercekten herkes over beni, nasip
- +1 yıl
Kızlar birbirine sürekli güzelsin der zaten fazla ciddiye alma hemcinslerini
- +1 yıl
Güzel kızı kimse yalnız bırakmaz
- +1 yıl
Erkekler pervane olurlar tavlamak için uğraşırlar güzel kizlarla
- +1 yıl
Amaç çünkü güzel kızla yatmak daha zevkli olur birde güzel sevgilim var diye övünürler
- +1 yıl
Gizli üye sen mi istek attın?
- +1 yıl
Pembeli olan gizli üye yani?
Cevap sahibi+1 yıl@Yamahamotocross yoo ben istek atmadim
Gizli Üye(25-29)+1 yılBelki sen de bi sorun vardır, kimseden sevgilisi olmamış erkekle çıkmam lafını duymadım
08 Yorumla
Soran+1 yılflörtlerim oldu onlarla konuşurkan bir kaç tanesi daha önce sevgilinin olmaması olumsuz demişlerde
- +1 yıl
Doğruya doğru yani kadınlar tecrübesiz erkek sevmez. Bakir ve hiç sevgili yapmamış erkeği itici bulurlar
Soran+1 yılo kıza göre değişir knk
- +1 yıl
Değişmez haberin olsun
- +1 yıl
Erkekler bakire el değmemiş kız arar kadınlar tam tersi el değmemiş bakir adamı istemez . Bizzat kızlara sorabilirsin inanmıyorsan
Soran+1 yılknk onlar için konu cinsellik değil. ilişki tecrübesi dediğim şey davranış vs. onu diyorum. kız ordan tecrübesizliğini anlayınca konu cinselliğe bile gelmiyo zaten
- +1 yıl
Ee sende o zaman bakirim deme sevgilim olmadı deme. Dersen tabi uzak dururlar
Soran+1 yılkendi anlıyo knk. sevgilim olmadı desen bile
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasip diye bir şey vardır amma velakin sen günümüz kızlarina bakarsan adam gibi de bulamıyorsun
01 Yorumla
Soran+1 yılvalla ağzı laf yapan sosyal olan kazanıyor hiç bişeyle alakası yok
+1 yılyalniz erkekler. net bu siteye davetlisin aradaki boşluğu sil
01 Yorumla
Soran+1 yılbiliyorum orası abaza ve kaşar kaynıyor
+1 yılNe güzel bir hayatın var Allah Lütfü buna denir. Paranı ver işini gör tamam
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. boş ver kendini böyle kabullen
02 Yorumla
Soran+1 yılben kabulleniyorum da beni böyle kabullenecek birini bulamıyorum
Buradakiler sana yardımcı olamaz
01 Yorumla
Soran+1 yılbelki bi akıllı çıkar diye işte
- Aşk İlişkileri konusunda 414 cevap paylaştı.
+1 yılResmini atarsan yorum yapabilirim
013 Yorumla
Soran+1 yılkendimi puanlatmıyorum. tanışma amaçlı konuşursak ve güvenirsem o şekilde atarım
- +1 yıl
O zaman nasıl yorum yapabiliriz
Soran+1 yıltipimi yorumlayan diye sormadım soruyu. akıl verin diye sordum. tipim ortalama kimse çok çirkinsin demez. konuştuğum flörtlerdenzde tipim değilsin beğenmedim diyeni görmedim
- +1 yıl
Saldırgan ve önyargılı birisin
- +1 yıl
Bu yüzden sevgilin olmuyor biraz kibar biraz tatlı dilli olursan sevgilin de olur
Soran+1 yılhiç alakası yok aslında
- +1 yıl
Şurda ki yorumdan bile o kadar belliki
Soran+1 yılher şey tip değil onu anlatmaya çalışıyorum. kişilerin güzellik çirkinliğine tarafsız kişiler karar vermemeli. birinin fikir yapısı sana uyarsa konuşursun tip sonraki mesele. aşırı çirkinse beğenmedim der geçersin bu kadar
- +1 yıl
Çoğu kişi beğenmediği birinin fikrini merak etmez
Soran+1 yılçok yakışıklı olanlara bile kızlar teklif etmiyor bu ülkede. işimiz çok zor erkekler olarak 😀
- +1 yıl
Kız neden teklif etsin ki
Soran+1 yılavrupada öyle onu diyorum. yakışıklılara çıkma teklifi edilebiliyor
- +1 yıl
Burası Türkiye hoş geldin
+1 yılİyisin bence boş ver bizim oldu da ne oldu :D
02 Yorumla
Soran+1 yılyaşın genc knk 30'u bi devir yalnızlık koymaya başlayınca düşün bu lafını 😉
- +1 yıl
4 sene yetti bana ya yaşadım yaşayacsğımı :D
+1 yılYahu sen kaşarlara gidersen bakmaz.
04 Yorumla- +1 yıl
Kaşar olmayan kız fazla kalmadı
- +1 yıl
@Yamahamotocross var emin ol
- +1 yıl
Var da aşırı az var maksimum 2 bin 3 bin kişi falan vardır koca türkiyede
Soran+1 yılkaşarlardan kaçtığım için bu durumdayım. eğlenilecek kız aramıyorum
+1 yılBu senin elinde
00 Yorumla
+1 yılAsosyallik olabilir
10 YorumlaZamanla çıkar karşına
02 Yorumla
Soran+1 yılzaman beni mahfetti. bi kaç yıla evlenemezsem çocuğum bana dede diyecek 😔
+1 yılBenim elimede erkek eli değmedi evde kaldım ya😏
01 Yorumla
Soran+1 yılya işte böyle deyince karşıdaki hep sorunu sende arıyor. anlamadım gitti
+1 yılDindar olduğunuz için mi
01 Yorumla
Soran+1 yılçok dindar değilim
+1 yılNe işle meşgulsün
03 Yorumla
Soran+1 yılmemurum
- +1 yıl
Ne memuru kanka
Soran+1 yılayrıntı vermiyeyim
+1 yılDefol git pislik bizden değilsin🤣🤣🤣
01 Yorumla
Soran+1 yıl😀😀😀
+1 yılBelki de sosyal olmayı denemiyorsundur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılÇok mu cirkinsin
00 Yorumla Evlen çok istiyorsan
05 Yorumla
Soran+1 yılbulsam keşke de evlensem
Soran+1 yılya var baktılar da zaten ama yaşı küçükler , okulu olanlar ve sevgilisi olanlar denk geldi. başka da bulamadılar. çok çevremiz de yok zaten
Soran+1 yılinşallah
+1 yılSoguksun
01 Yorumla
Soran+1 yılsıcak olmak için çevre ve insanları tanıma becerisi lazım olmuyor
Devamını Gör(10)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 32 yaşına gireceğim, elime kız eli değmedi. Niye sevgilim olmuyor 😔?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer