Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza ismiyle mi yoksa daha romantik bir hitap ile mi kaydedersiniz?

Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza nasıl kaydedersiniz? 😅

Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza ismiyle mi yoksa daha romantik bir hitap ile mi kaydedersiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper 🌸
Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza ismiyle mi yoksa daha romantik bir hitap ile mi kaydedersiniz?
Cevapla