Aşk İlişkileri Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza ismiyle mi yoksa daha romantik bir hitap ile mi kaydedersiniz? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 24 Yapay Zekaya Sor Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza nasıl kaydedersiniz? 😅 Güncellemeler+1 yıl Süper 🌸 Eşinizi/sevgilinizi telefonunuza ismiyle mi yoksa daha romantik bir hitap ile mi kaydedersiniz? Cevapla Telefon Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 6 kişi beğendi
IAmarPresterAen Takip Et FenomenMentor Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı. En güzel şekliyle ismiyle, tatlı sıfatlarla kaydettim 1 0 Yorumla
tortitotilla Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 8,9b cevap paylaştı. İsmi olabilir ama esprili komik şekilde kaydederim 1 0 Yorumla
ZEYNPPZM Takip Et Xper 5 Yaş: 23 , eic 97% +1 yıl Eski sevgilim biraz ironiyle karisik " esim : ) " diye kaydetmisti. Normalde bu tarz seylerden hoslanmam ama ondan gorunce cok hosuma gidip ben de onu oyle kaydetmistim.. Digerleri hep isim kayitliydi 0 0 Yorumla
Pandauzgunnnn Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl İsmiyle sadece arkadaşlarımı ve tanıdıklarımı kaydederim benim için özel olan kişiler özel şekilde kayıtlıdır😅 0 0 Yorumla
Gizliyim026 Takip Et Xper 6 Yaş: 28 , eic 72% +1 yıl Bende Kocam yaziyor... bi ara kocaminkinde açma yaziyodu😂 0 0 Yorumla
Dropaline_ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 33% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. İsmi ileydi hep çünkü isimden ötesine geçemedi hiçbiri 0 0 Yorumla
Devrimosmanli Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 37% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Hayatımda hangi konumda ise o şekilde 1 0 Yorumla
yeaggg Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Ben sevgilimi telefona tayiibin diye kaydediom çok zengin de aşkım 0 0 Yorumla
whitelipstick Takip Et Xper 1 Yaş: 22 +1 yıl Romantik şeyler yazmak bana çok cringe ve saçma geliyor. İsmiyle kaydederim. 0 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Romantik bir şeyle kaydederim askitomu 0 0 Yorumla
FloraBacchus Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Hissettiğim duygulara göre şekillenir o. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
En güzel şekliyle ismiyle, tatlı sıfatlarla kaydettim
İsmi olabilir ama esprili komik şekilde kaydederim
Eski sevgilim biraz ironiyle karisik " esim : ) " diye kaydetmisti. Normalde bu tarz seylerden hoslanmam ama ondan gorunce cok hosuma gidip ben de onu oyle kaydetmistim.. Digerleri hep isim kayitliydi
İsmiyle sadece arkadaşlarımı ve tanıdıklarımı kaydederim benim için özel olan kişiler özel şekilde kayıtlıdır😅
Bende Kocam yaziyor... bi ara kocaminkinde açma yaziyodu😂
İsmi ileydi hep çünkü isimden ötesine geçemedi hiçbiri
Olsun da dusunuruz 😂
Hayatımda hangi konumda ise o şekilde
Ben sevgilimi telefona tayiibin diye kaydediom çok zengin de aşkım
Romantik şeyler yazmak bana çok cringe ve saçma geliyor. İsmiyle kaydederim.
Romantik bir şeyle kaydederim askitomu
O an ki psikolojime bağlı tamamen 😅
Canımın içi diye kayıtlı
Herkesi ismiyle kaydederim.
Manita diye kaydederim
Hissettiğim duygulara göre şekillenir o.
Ad:
Soyad:
Tel:
İsminin yanına bir ♥️
Bilmemm
İsmi yeterli
♥️Aşk❤️diye kaydedicem
Ismiyle
İsmiyle
İsmiyle kaydediyorum
İsmiyle olmaz, o kadar basit değil
Adı ile
Fark etmez
İsim soyisim