Sevgilim benden kaynaklı bir hata yüzünden benden ayrıldı yanına gitsem affedermi?

4 yıl kadar bi ilişkimiz vardı ilişkide sorun çıkaran taraf hep ben oldum her seferinde beni affetti bana ilgi göstermediğini düşünüp ona hakaret ettim 1 hafta kadar oldu bir hafta içinde sürekli aradım her aradığımda açtı seviyosun yapma bunu bize dediğimde benim içinde zor ama değişeceğini düşünmüyorum dedi hala sevdiğine eminim sadece yorulmuş ve affetmemekte niyetli gibi sizce yanına gitsem gördüğünde dayanamayıp affedermi

Sevgilim benden kaynaklı bir hata yüzünden benden ayrıldı yanına gitsem affedermi?
Cevapla