Neden?
Neden istek atıp da sorarlar?
İlgi için mi?
Tanışmak için mi?
Sinir ederler.
Neden?
Neden istek atıp da sorarlar?
İlgi için mi?
Tanışmak için mi?
Sinir ederler.
Issikk sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Türk Erkekleri gerçekten fındık kadar beyinle dolaşıyor. ( Meclis Dışarı )
Daha karşı cinsle nasıl tanışması gerektiğini bilmeyen, maymundan 5 dakika önce yaşam formu olmuşlar var aramızda.
Saçma iste amaç bi sacma oldugu icin nerden tanisicaz vb bi cevap atip muhabbet baslatmaya calismak insan gibi tanisabilir miyiz yazinca alacagi cevabi tahmin ettikleri icin kendilerince kuculuyorlar
Buraya cevap yazanlar da playboy maaşallah. Ellerinden hiç kadın kaçmaz, en iyi onlar biliyor herhalde tavlama işlerini.
tanışmaya bahane olarak kullanılıyor bu sitede
tanışmak istiyorda bu işlerin acemisi :D
aşçının tarifini verdiği nerede görülmüş :D
Konuşmak isteyip ne yazacağını bilemeyen 3 IQ abaza mesajı.
Bulamıyorlar. Tanışmak istiyorlar işte.
Tanışmak için bahane bulanmayanlarin izlediği bir yol bu
İşte bulamamış topu sana atmış
Pek de profesyonel bir taktik değil aslında ama idare eder evet 😂😂
Sincap 🐿️ emojisi atıp fıstık görünce dayanamıyor çok pardon filan yazmak profesyonel sayılabilir mesela 😂
Birine beraber çiğköfte yiyelim diye dm atmıştım düşmüştü mesela 😂😂
Niye çiğköfte sevmez misin 😂😂
Zaten saçma olanlara düşüyorsunuz 😂😂😂
Oldu zamanında 😂😂
Bazıları sohbet başlatmak için yapıyor bazıları sapıklık yapmak için...
Ya harbiden bir yerden tanıyor çıkaramıyordur. Ya da tanışmak için başka bir sebebi yoktur.
Mal çünkü kendini ifade edemeyen özgüven eksikliği olan insan tipi
kim düşerse
bu işler böyle
herkes için bir tadımlık hayatlar
egon yüksek senin
genel cevap verdim bende
Daha tanışmadık ahshxhz
Belki iyi biridir denemek gerek ahshsh
Düzgün bir soru bulunca sana yazacagim o halde aahahah
Bana kimse öyle yazmıyor
Bilmiyorum şanslarını öyle deniyorlar galiba, yok ben yazmıyorum kimseye
Nedenler bitmez cevabı yoktur!!
Tanıdık mı acaba emin olmak istiyodur 😂
Dengesizler ondan 😂😂😂
Aynen ama bence uzakdur öyle insanlarda
Sinirlerin tavan yapar ondan be 😂😂
Tanışmak tabiki de
Tanışmak icin
Sana saçma onlara degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?