Sevdigim erkek benim bir hatam yüzünden arkadas kalmak istiyor!! Ben neyapmaliyim?

Ben cok büyük bir hata yaptim. Eylul 2021 eski bir tanidigim (s) beni arkadasinin evine davet etti. Bende kizarkadasimla birlikte gittim, ictik eylendik. Kizarkadasim evsahibinle (h) beraber yataga gitti. Bende beni cagiran kisiyle (s) yanliz kaldim. Sarhos olduk, beraber olduk maalesef.

Bir kac ay sonra birdaha takilmaya basladik, partilerde. Ben birdaha (s) diye sahisa hic birsekilde yakinlasmadim. Yilbasipartisinden 2022 den sonra evsahibi (h) ile cok iyi anlasmaya basladim. Arkadas olduk! Bir kac bulusmadan sonra Opustuk…farkina varmadan biz kanki/sevgili olduk. Bir kac ay sonra yatagida paylastik! Ama cok uzun surmedi tabikide kafamda vardi tabi bizden olamaz diye! Fazla baglanmadan uzaklastim, hicbirzaman acik konusmadik. gene zamanla samimi olduk gene yakinlastik. Artik ben iliski istiyordum, cunki asik olmaya basladim

(h) da farkindaydi oda bana cidden baglandi artik. Bigun arabadayken bana olamaz dedi. Benu sevdigini hatta belki olur diye denedigini. Ama yapamamis, bununla yasiyamazmis!! Arkadas kalmamizi soyledi. Ben neye ugradimi sasirdim, oyle kaldim. Daha bu konu hakkinda konusmasina izin veremedim bunu o anda kabul ettim…

bu beni maf etti… biliyordum aslinda olamacagini, ama nebilim bi sekilde zamanla birlikte sanki olabilirmis gibi geldi! Umut ettim, eşitiz diye dusundum. Ben onu nasil kabul edebiliyorsam oda belki 1 kerelik yaptigim ve hatirlamadigim hatami kabul eder diye dusundum. Maalesef, Kendimi kandirmisimiyim?

arkadasiz diye bu yine, ben varken kizlarla flört etmeye basladi. Ama artik kabul edemiyorum, kiskaniyorum! Demekki arkadas kalamiyorum! Herneyse Bende bir sekilde cirpina cirpina kontagi sonunda kestim! Onu sucladim.
Bu arada ben bunun kankisiylede arkadas olduydum. (h) ona herseyi, bizim durumumuzu anlattigini soyledi.. (h) ona demiski, o benim hayalimdeki kadin ama yapamiyorum!!! Simdi ben bunu duydugumda cok kotu oldum tabi, anlatamam pfff bir lanet olasi hatam yüzümden hayalimdeki sevdigim erkekle beraber olamiyorum! Kendime ve ona cok kiziyorum ama cokta seviyorum. Cokta ozledim!

gecen haftasonu kankisinin partisinde gene karsilastik tabi. Bu gene bir kizla tanisti felan iste. Ben goruyorum, ama bisey diyemiyorum, kiskaniyorum ama kiskanmiyorumda! Bilmiyorum…

dayanamadim ona yazdim partiden sonra. Benim icin degerli oldugunu ve onu ozledigimi soyledim, oda sende oylesin dedi. Neyse ben bi sekilde konusmak icin konustum ve bulustuk! Beraber film baktik ama uzak duruyordu benden yakinlasmamak icin. Eve giderken yazdim ona iyi ki geldimmi? Iyi yaptin! Arkadasiz? Diye yazdi... beni uzmezsen evet diye yazdim.

ben simdi neyapmaliyim?
size iyi kötü durumu anlattim, baskalariyla paylasamiyorum. Benim cevremdekiler Bilmiyorlar benim hatami.
inshallah, beni ciddiye alip duzgun bir akil fikir verirsiniz! Tesekkurler!

Bu arada ben hic evlenmemis nisanlanmamis 32 yasindayim, yay burcu. Sevdigim kiside daha once kisa bir evlilik yasamis 36 yasinda bir erkek oda yay. Yurtdisinda yasiyoruz

Sevdigim erkek benim bir hatam yüzünden arkadas kalmak istiyor!! Ben neyapmaliyim?
Cevapla