Türkçesi bozuk biriyle evlenirdim tabi ki benim için aşık olmak önemli yani bir kadının süper türkçe bilmesinin aşkımız için bir anlamı olmaz ki. yani bel ki de düzeltebilir kendini ya da geliştirebilir. yani ben bu kadar küçük şeylere takılan birisi değilim hayatımda bu yüzden de ben sorun etmezdim bunu daha çok. yani benim için iyi anlaşabilmek önemlidir:
asla olamam ya çok büyük bi iletişim sorunu :) insan hangi kanalla olursa olsun iletişim kurarken kendini doğru şekilde ifade etmeye dikkat etmeli, bu yetiyi kazanamamış birisi ise muhatabının da kendini ifade edişine pek dikkat etmiyor, onu nitelikli şekilde dinlemiyor veya anlamaya çalışmıyor anlamına gelir bana göre. çok büyük sıkıntı
Mesjlasmalardaki yanls yazmaları pek takmıyorum. Klavye kurbanı olabilir arada bnd doğruyu yazmaya çalıştıkça inadına klavye yanlış yazıyor yani ondan takmıyorum ama normal hayatta yüz yüze olan konuşmaya dikkat edrm. Bn diksiyonum iyi olmasına rağmen yine de eğitimini alıp düzgün olmasını isteyip yaptiysam o da yapabilr yani zor bsi yk
Çocukluğundan itibaren Türkiye'de olan ve Türkçe öğrenim görmüş olan birinin Türkçe'sinin bozuk olmasından hiç ama hiç haz etmem ama yabancı biri ise kelime telaffuzları ve aksanının farklılığı hoşuma gider
Sanmıyorum. En ufak bir yazım yanlışında bile karşımdakinden soğuyorum. Evlenmeye ya da sevgili olmaya hiç tahammül edemem😑. Konuşmaya bir şey diyemem ama. Bazısınınki ne yaparsa yapsın düzgün olamayabiliyor çünkü.
Ya şimdi şöyle söylim genelde Yanlış yazım samimiyet göstergesi ama Sadece ironiden anlayan kişiler için mesela örneğin karşımda ki kişi İroniden anlayan biri ve bana Türkçesi bozuk bir şekilde geliyor sıkıntı etmem yani Çünkü ironiden anlayan kişiler Yanlış yazımın samimiyet oldugunu bilirler😄
Yazım yanlışı yapabilir anlarım ama Allah iflas etsin de demezsin ya djhsjcn
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Detaylara önem vermem ama anlaşılmayacak şekilde kelime hatası varsa, kullanılan kelime hakaret mi değil mi anlaşılmıyorsa, ne demek istedi düşüncesini akla getiriyorsa rahatsız edici oluyor.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
bölüm başkanımız böyle, adam müzisyen oyuncu, her dalda ödülleri var , 6 dil biliyo, ingilizce makaleler yazıyo ama wp grubuna aynı bu şekilde mesaj atıyo asla anlam veremiyorum
Yazarken illaki klavye hatası falan olur omda sıkıntı yok ama konuşurken diksiyonu düzgün olması benim için çok önemli. Bir de azıcık İngilizce bilmesi yani olası bir durumda çat pat konuşacak kadar bilmesi yeterli.