En cok istediğim şey yaşlanınca bile sevgımızın bıtmedıgı bı sevda beraber o yaşta bile dans edelım konuşalım sohbet edelım 😌


Yaşlılık zamanlarımda köyde olmak istiyorum kapıda köpeğim, ahırda ineklerim kümeste tavuklarim ve tavşanlarım... onları izlerken veranda da sallanan salıncak tipi oturagimda kahve yapmış getirmiş, beraber yudumlarken fondan müzik çalması...
Cok guzel ya🥹🥹🫠
Hayaller bakalım
Eig için teşekkür ederim
Yaşlanınca gençliğimize nasıl deli dolu yaşıyor cocuklasabiloyor isek yaşlanınca da gücümüzün yettiği kadar yine cocuklasabimek deliliktir yapabilmek
Cevap
12Cevap
Eşim olacağını sanmıyorum maalesef
Dans mı 😂😂😂 valla yaşlanınca en güzel şey hatun ile kavga etmek bir birine sataşmak dedem ve büyük annem öyle yapardı
Oda olur bakalım inşallah önemli olan aynı zevklere sahip eşi bulabilmek
Kesinlikle ☺
ilk bir kaç ay olabildiğince su faturasını şişirmek istiyorum
Köyde bahçe ekmek olsun
Hayallere dadsım gece gece güzel oldu saol. p
Bizede anlat be usta 🥹
Mezar yerimize girip piknik yapmak
Cok romantık😵
Beni alan yaşadı
Kimsenin aklına gelmez ha guzel 🫡🤌
Tabi tabi özgun bir insanım ondan oluyo hep
Çok hoş ama bir o kadarda boş
Niden🥲
İnsanlar yaşlandıkça bunu kendinde farketmişsindir hastalık pranları ile beraber huysuzluk oranları artar Bu dediğini düşük bir oran
Olsun ya hastalıkta saglıkta bır olmak önemli zaten
İnşallah evlendiğin kişi öyle olur ne diyim
Emekli olup torun sevmek olur mu
Ben hic sevmesimki bitsin
Huzur evine yerleşmek 😂
Geziyor olmak
Türk Musiki Cemiyeti'ne katılmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar