Eşimin erkek arkadaşı çok yakışıklı, yakınlık hissediyorum. Ne yapacağım ben?

2 buçuk yıllık evliyiz. Arkadaşı bize gelir gider hep. Sürekli bakışıyoruz hissediyorum bakışlarını yani. Sohbet ediyoruz esim olmadığında gelmişti bir kere bildiğin sohbet ederken flörtleşmistik. Çok yakışıklı ve ona çok yakınlık hissediyorum. Ne yapacağım ben
Eşimin erkek arkadaşı çok yakışıklı, yakınlık hissediyorum. Ne yapacağım ben?
Cevapla