
Selamlar. Bu durumu normal karşılayabilir misin yoksa son partisi mi olur? :D Keyifli günler.


Selamlar. Bu durumu normal karşılayabilir misin yoksa son partisi mi olur? :D Keyifli günler.

Hayır 😀 bu şekilde yapılan bekarlığa veda partilerini çok gereksiz buluyorum. Bazen internette videolarına denk geliyorum. Sanki bekarlığa veda partisi değil de daha başka bir şeymiş gibi eğleniyorlar. Özellikle de böyle dansçı kadınları filan çağırdıkları zaman resmen her şeyi yapıyorlar ve ben eşimin böyle bir şeyi yapmasına asla müsade etmezdim
ahsh lütfen ama ne kadar masumlar oysa 😂😂
He canımm çok masumlar 😂😂🔪
adaylara duyurulur 😂😂 kan çıkar ahsh
Aynen ona göre şssjxş😅
Hayır düzenleyemez tabi ki ama kadın dansçı varsa düzenler tabi ki de :D yani aslında bunda bir sorun yok ben de aynı şekilde bekarlığa veda partisi düzenlerdim ayni bunu kutlamak için çünkü evlilik çok güzel bir şey benim için. bunun dışında sadece kızların yer aldığı bir parti düzenleyebilir tabi ki hatta bende katılırdım zaten birlikte veda ederdik hatta bu güzel fikirmiş bir gün sevgilim olursa ve evlenme kararı alırsak birlikte parti düzenleyebiliriz bu yüzden de kabul ederdim ama sevgilimin olduğu partide karşı cins olmazdı ya da karşı cins dansçılar olmazdı sanırım
Selam gadası 🙃
her şey karşılıklı diye bir tabir var. Kendi yaparsa benimde yapmaya hakkım olacaktır. En güzeli uslu uslu evinde otursun.
Cevap
17Cevap
Toplum içinde dansçıları kendine çekecek hâli yok. Aynı izni ben de alırsam olur aksi halde olmaz o da gidemez
Kendisi katılmadıktan sonra sıkıntı yok düzenleyebilir😬
Bekarlığa değil bana veda eder.
müstakbel eşim bence eşim olmak istiyorsa böyle bir atraksiyona girmemeli:)
Birlikte bekarlığa vedamızı kutlarız..
Başlatmasın danscısına..
😂😂 kan kokusu alıyorum hocam ahsh
İveeeetttt doğru koku sjsjsjsj😄😄
Çok güzel zenneler var bebeğim istediğin 'dansçı' olsun derim 🤣 keyfi bilir..
ahsha
Asla asla 🤣🤣🤣
Siz dansöz çağırınca iyi ama dimi 😂😂
Dansöze karşıyız biz 🤣🤣
Gelecekteki süper eşim asla böyle bir şey yapmayacaktir
Düzenlesin ya nikah masasında bende ona bir parti düzenlerim olur biter.
Düzenleyebilir ama bekarlığa veda olmaz, bekar kalışının kutlaması olur.
Bunu yaparsa müstakbel eş olmaktan çıkabilir:)
aynısını sen yapmaya kalk bak neler oluyor kendisine evet sana yooook
Kadın erkek eşitliği diyoruz o yapacaksa ben de yaparım parti. O kaldırır mı acaba?
Hay o müstakbel eşi Allah kahretmesin 😂 Hic taniyamamis o zaman beni 😏
O öyle parti düzenlerse bende sonra erkeğim diye ortalıktamı gezicem 😀😀
Hayır düzenlemeyemz
Neden veda ediyor ki... Bekar kalsın.
Duzenlemezse hoş olur 😂
Erkek dansçı olursa olur 😂
Bence düzenlememeli...
Hayır
Gerekli tüm dansları sergileyebilirim.
başlamadan bitsin mi istiyosun :)
Asla asla deme ama asla 😂
Neden ya nolcak sanki djsj
Belki de bekarlığa o kadar erken veda etmek zorunda kalmaz 🤔
Hayır aslaaaaa ve kat aaaa
Bu mümkün değil 😃
Heee duyduğum an eşim değildir artık
Bana ters yapamam bunu midem kaldırmaz ayyhhh
Erkek olmayacaksa olur
mahsuru yok benim için her şey karşılıklı
Elbette beraber dans ederiz onunla
Evet düzenleyebilir
Tek izin veren sensin. d. d
Hayır ne Münasebet
Olabilir
Düzenleyemez
Neden
Ben öyle istiyorum da ondan.
Asla
boş iş
Hayır.
Neden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?