2 yıldır birlikteyiz aşağı yukarı çok istemişti birlikte olmamızı bende seviyordum ve karşı koyamadım ama sürekli her canı istediğinde bana bağırıyor ben dışarı çıksam burnumdan getiriyor kendisi 2 gündür sabahlıyor bende çok kıskancım arada bir mesaj atıp soruyorum nerde olduğunu buhünde aynı şekilde yazdım bana yazdıki offf bıktım artık yeter bunaltıyorsun beni bıktırıyorsun sürekli ensemdesin nefes alamıyorum çok sıkıldım falan filan, sıkıldıysan ayrılalım dedim hayır ben seni seviyorum ayrılmak istemiyorum ama yakama yapışma ben sana hesap vermek zorunda değilim diyor tamam dedim bundan sonra yazmıcam ok dedi akşam konuşalım telim kapanmak üzere dedi ama sürekli online ve yazmıyor başka birisi olmadığından eminim başka kızla konuşuyor falan demeyin çünkü öyle birşey yok biliyorum.
Bunu daha öncede yaşadık bende hiç yazmadım dışarda olduğunda bu seferde beni unuttun hiç yazmıyorsun sevgiline diyor kafayı yicem ya ne yapayım bu durumda en ufak şeye sinirleniyor ben çıktığımda resim atarım ona her saat başı yazarım o istiyor diye ama o çıkınca ben onu rahat bırakacakmışım
Bunu daha öncede yaşadık bende hiç yazmadım dışarda olduğunda bu seferde beni unuttun hiç yazmıyorsun sevgiline diyor kafayı yicem ya ne yapayım bu durumda en ufak şeye sinirleniyor ben çıktığımda resim atarım ona her saat başı yazarım o istiyor diye ama o çıkınca ben onu rahat bırakacakmışım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar