1. si soruyu soran sen değilsen ota boka ne karisiyon ben eğlenip geçerim burada sanane benim yorumumdan2. si şuana kadar dalga geçiyodum ama sırf senin inadına dusuncemin sonuna kadar arkasındayım gizliye almam bunu degistirmiyo senin gibi pocazdan mi korkucam neler görüp neler gecirmisim ben sen kimsin
Kız düzgünce bi soru sormuş düzgün bi cevabın yoksa trollük yapma senin millete trollük yapma hakkın varsa benim de senin yorumuna cevap verme hakkım var neler görüp geçirdiğini bilmiyorum ama hiç ders almadığın belli benden kork demiyorum korkman gereken kişiler gerçek hayatta bu kafayla çok üzerler seni bu arada söylediğin kelimenin doğrusu p, çoz bilmiyosan kullanmadan önce iki kere düşün
Sana mı soracağım assslan neye nasıl yorum yapacağımı hayırdır ver ver tabi yorumuma cevap ama burada ki en kinci insanda benim haberim olsun ayiktiriyim seni ben hiç birşeyden ders almam ders veririm kimse de uğraşmaya cesaret edemez bu niyetle korkmam gereken kişi yok ben gözümün gördüğünden korkmam uzebilen varsa buyursun gelsin söylediğim kelimeden çok insan hasat ettim ben o kelimenin doğruluğunu yanlışlığını senden iyi bilirim aksine 😃 neden bilerek yanlış yazdığımı anlamayacak kadar pocazsan bence çokta bana felsefe yapma kokuşmuş cigerinixi bilirim ben sizin
Nspicsksin bende böyleyim kinciyim bı o kadarda yarı hemşire yarı donerciyim açık açık adresimi verdim sana bak 5 i 10u bırak 3 gram lan 3gram yüreğin varsa atlar otobüse gelirsin madem sen veremicek kadar korkaksin bizde bı cesaret adımı atalım söz geldiğinde bütün masraflarını bizzat kendi cebimden odeyecegim hastane masraflarin hariç sağ kalırsan oda
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Bir kişi var ya benimle sevgili olursun ya istediklerimi yaparsın dio ya seni rezil ederim dio napicm taktı bana kafayı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Ver kurtul başka çare yok
Ne verim
Meme
He verim de daha çok tehditler etsin
Nasıl rezil edecekmiş
Ne bilim ah
Polis? Sapıklar tehlikeli oluyor dikkat et.
elinde neyin var ki rezil olasın
Elinde ne var bu çocugun senle ilgili olan
Ol sende 😃
Çok meraklıysan sen ol kimse kimseyi bi şey için zorlayamaz 😃
Oluurrr olurum ksnsjdsj zorlattirma kızım sende o zaman
Soruyu soran ben diğilim 1. si, 2. si düşüncenin arkasında olsaydın gizliye geçmezdin o yüzden seni ciddiye alamıyorum bb
1. si soruyu soran sen değilsen ota boka ne karisiyon ben eğlenip geçerim burada sanane benim yorumumdan2. si şuana kadar dalga geçiyodum ama sırf senin inadına dusuncemin sonuna kadar arkasındayım gizliye almam bunu degistirmiyo senin gibi pocazdan mi korkucam neler görüp neler gecirmisim ben sen kimsin
Eğer istediğin buysa da actim eğer kicin yerse ozele gelse ordan konuşalım bakalım ne kadar ciddiye aliyomussun beni
Kız düzgünce bi soru sormuş düzgün bi cevabın yoksa trollük yapma senin millete trollük yapma hakkın varsa benim de senin yorumuna cevap verme hakkım var neler görüp geçirdiğini bilmiyorum ama hiç ders almadığın belli benden kork demiyorum korkman gereken kişiler gerçek hayatta bu kafayla çok üzerler seni bu arada söylediğin kelimenin doğrusu p, çoz bilmiyosan kullanmadan önce iki kere düşün
Tamam gelelim özele sıkıntı yok
Sana mı soracağım assslan neye nasıl yorum yapacağımı hayırdır ver ver tabi yorumuma cevap ama burada ki en kinci insanda benim haberim olsun ayiktiriyim seni ben hiç birşeyden ders almam ders veririm kimse de uğraşmaya cesaret edemez bu niyetle korkmam gereken kişi yok ben gözümün gördüğünden korkmam uzebilen varsa buyursun gelsin söylediğim kelimeden çok insan hasat ettim ben o kelimenin doğruluğunu yanlışlığını senden iyi bilirim aksine 😃 neden bilerek yanlış yazdığımı anlamayacak kadar pocazsan bence çokta bana felsefe yapma kokuşmuş cigerinixi bilirim ben sizin
Gel hadii
Knka kusura bakma ama ben seni hala ciddiye alamıyorum 😂
Yazdım zaten
İçine aldığında görüşürüz bebeyim
Aynen bebeyim ama almam için olması lazım
Ben sana o etkiyi yaratirim bebeyim aklın mik kafali olunca oraya calisiyo zaten
Neyse tartışma daha uzamasın yoksa adminler hesabımı ben haklı olsam bile askıya alıyo yazacaksan özelden yaz
Geç özele facani bı alim senin
😂😂
Gülüşünü x! Kim senin
Bu kadar kudurma ya bi trolle göre fazla sinirlisin
Nspicsksin bende böyleyim kinciyim bı o kadarda yarı hemşire yarı donerciyim açık açık adresimi verdim sana bak 5 i 10u bırak 3 gram lan 3gram yüreğin varsa atlar otobüse gelirsin madem sen veremicek kadar korkaksin bizde bı cesaret adımı atalım söz geldiğinde bütün masraflarını bizzat kendi cebimden odeyecegim hastane masraflarin hariç sağ kalırsan oda
Yaw hadi ordan fake adres attığını ikimiz de biliyoruz
Google mapsten aratıyorum bakalım
Arat bakalım doğru mu yanlış mı lan adam olsan zaten beni yormadan verirsin o adresi g0 t var mı lan sende
Aynen knk bu arada gecekondu yeri çıktı ondan mı ağzın bozuk senin kekolarla takıla takıla şaşırmadım
O gece kondunun tam önüne gömecem seni önüne ayaklarımın altına yattigindada böyle bıçkın ol tamam mi
Adres açık açık var adamsan lan adamsan 3 gün sonra hatirlatacam sana gelirsin tamam mı benim elimde kasiniyo zaten
Tamam şimdi ikile sayende iyice güldüm günün stresini de attım bugünkü trollüğün sona erdi
Djjsj
Ahhh kuzuuummm gotun yemedi mi engellemişsin bebeyim yapma boyle
Hani geliyodun 3 güne
Bu kadar korkaksan karşıma çıkmaya tenexzul bile etme bidaha s! K. Er atarım ezerim seni yol al pocaz
Engellemiş bide ne kadar komiksin ysa
Hani geliyodun 3 gune ahahah😂😂