Hoṣlandigim kiza acilirken sadece senden hoṣlaniyorum ve seni seviyorum desem olur mu sizce?

Okulumda bir kiz var yarin baṣ baṣa kalabilirsem onunla acilacagim kendisine sizce sadece senden hoṣlaniyorum ve seni seviyorum desem olur mu yoksa cok mu kisa?
Hoṣlandigim kiza acilirken sadece senden hoṣlaniyorum ve seni seviyorum desem olur mu sizce?
Cevapla