Erkek arkadaşıma, bir kız "seni özledim aşkım " yazmış sosyal medyasına. Ona hesap sormalı mıyım yoksa sessizce terk etmeli miyim?

Sinirlerim iyice bozuldu. onu görmek bile istemiyorum. O bir şey yazmamış cevap ama kızın yazmasına sinrilendim. Erkek arkadaşıma, bir kız "seni özledim aşkım " yazmış. sosyal medyasına. Ona hesap sormalı mıyım yoksa sessizce terk etmeli miyim? bir cesaret buluyor ki yazıyor. siz olsanız ne yapardınız?

Erkek arkadaşıma, bir kız seni özledim aşkım  yazmış sosyal medyasına. Ona hesap sormalı mıyım yoksa sessizce terk etmeli miyim?
Erkek arkadaşıma, bir kız "seni özledim aşkım " yazmış sosyal medyasına. Ona hesap sormalı mıyım yoksa sessizce terk etmeli miyim?
Cevapla