Tamamen dış görünüşle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Haksız mıyım?

Karakter falan hikaye bence. Dışını beğenmediğimiz kimsenin içini beğenmiyoruz
Tamamen dış görünüşle ilgili olduğunu düşünmeye başladım. Haksız mıyım?
Cevapla