İlk görüşme de konuşmayan, konu açamayan, sohbeti pek fazla kuramayan kişinin ikinci görüşme şansı olmaz mı?

İlkkez görüşme için yüzyüze geldiniz ve çok konuşmuyor, yeterince konuşuyor. Size karşı ilgili fakat ilk görüşme de heyecanlı. Ne hisseder ne tepki verir ikinci görüşme için şans verir misiniz !
İlk görüşme de konuşmayan, konu açamayan, sohbeti pek fazla kuramayan kişinin ikinci görüşme şansı olmaz mı?
Cevapla