Beni bir erkek sevsin istiyorum? sevgiye çok aç biriyim? sizce ne yapmaliyim?

herkesten her an hoşlanabilirim ve kimse de beni sevmiyor, erkek bir tanıdığım bile yok, gerçi bir seven olursa onunla sevgili olamam Allah'a tövbe ettim anca evlenirsem öyle ama evlenmek bana hapis gibi geldiğinden asla diyorum, kapalı biriyim bende bir insanım sen kapalisin ondan seven olmaz demeyin kalbim kiriliyor yaaani ben sevgiye açım öyle açım ki dizi izliyip kitap okuyup anca öyle mutlu oluyorum

Beni bir erkek sevsin istiyorum? sevgiye çok aç biriyim? sizce ne yapmaliyim?
Cevapla